Opsætning af Outlook 2010

• 0 kommentarer
Jeg har forgæves forsøgt at opsætte TDC mail til min outlook 2010. Jeg har fulgt instruktionen til punkt og prikke, men hver gang jeg komme til sidst step får jeg at vide at den ikke vil acceptere mit brugernavn eller password. Jeg er slet ikke i tvivl om at både brugernavn (min mail adresse) og password er korrekt idet jeg flere gange dagligt logger på min web mail med disse. Dog fandt jeg ud af, da jeg var inde for at checke password på min web mail at det password jeg har som udelukkende består af tal ikke længere er gyldigt/muligt såfremt jeg vil ændre det, nu skal det indeholde både tal, bogstaver mm. Men mit password fungere jo stadig fint og jeg ønsker ikke at ændre det, men er pt det eneste jeg kan forstille mig kunne have noget med mit problem med opsætning at outlook at gøre.

Er der nogen forslag til hvad jeg ellers skal forsøge...?

3 Kommentarer

Hej PiaS

Velkommen til TDC-forum.

Når du logger på din webmail bruger du dit TDC-logon, altså det login du også bruger til at skrive på forum.

Dette er hvad du skal bruge til din opsætning:

Ved oprettelse af bredbånd har du valgt en email-adresse og et Password. Den email-adresse skal du bruge som Brugernavn i opsætningen til dit postprogram på din pc, sammen med omtalte password. Hvis du ikke kan huske dit pasword, kan du gå ind på MIT-TDC > webmail > indstillinger > password. Her kan du taste et nyt password til din opsætning i dit postprogram.

Hej MajaH,

Mange tak for svar, men det er faktisk nøjagtig, hvad du beskriver, at jeg allerede har gjort, men uden at få det til at virke...! Men okay  - jeg bliver måske nød til at lave et nyt password, og teste om det så kan virke.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints FN1_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Langt de fleste brugere anvender kun deres password til mail når de opsætter deres mailprogram, - og det kan være flere år siden de sidst har gjort dette.

Deres login til Mit TDC bruger de derimod dagligt. Det er derfor en hyppigt forekommende fejl at de med tiden opfatter deres password til Mit TDC og til Webmail som deres password til deres mailopsætning, - men det er ikke det samme.

Log dig ind på dette link: http://mail.tdc.dk/ og opret et password til mail, således som Maja så korrekt har anbefalet dig at gøre, og brug dette password i din opsætning af din mailkonto i Outlook 2010.

Som brugernavn i Outlook 2010 kan du bruge det 12-cifrede kundenummer du i tidernes morgen fik udleveret af TDC. (Det er der heller ingen der kan huske) Meget glad humørikon

Du kan også bruge din mailadresse. Det er nemmere, - og begge dele virker lige godt.

Mvh FN ;-)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P