Opsætning af Outlokk Express

Hej

Jeg har prøvet at sætte min webmail op til Outlook Express, men jeg kan ikke finde ud af det.

Når jeg kommer ned til Internet Email Settings og skal skrive logoninformation, er jeg meget i tvivl, om hvad jeg skal sætte ind. Jeg har prøvet med min mailadresse og mit brugernavn, når jeg logger ind på min webmail og så mit password til det.

Det er åbenbart ikke det, jeg skal sætte ind. Kan I hjælpe med, hvad jeg så skal sætte ind?

VH

Kinna

1 Kommentar

Hej kinna1

Velkommen til TDC-forum.

Først. Det er outlook du skal opsætte til webmail, og ikke omvendt, men pyt med det.

I første omgang, skriver jeg det du skal gøre og hvis du støder ind i problemer, spørger du bare igen.

Ved oprettelse af bredbånd har du valgt en email-adresse og et Password. Den email-adresse skal du bruge som Brugernavn i opsætningen til outlook Express på din pc, sammen med omtalte password.

Hvis du ikke kan huske dit pasword, kan du gå ind på MIT-TDC 

(For at komme ind på mit TDC, skal du bruge samme brugernavn og pasword, som du bruger til at skrive her på forum.)

Klik på webmail > indstillinger > password. Her kan taste et nyt password til din opsætning i dit postprogram.

Serveren til indgående post: pop3.mail.dk, og bruger port: 110
Serveren til udgående post: asmtp.mail.dk, og bruger port: 587

Marker feltet: JA til godkendelse

Læg mærke til a foran smtp.mail.dk og port 587. Husk at lukke postprogrammet og åbne det igen for at ændringerne kan virke.

Hvis du ønsker at se billederne til din opsætning kan du se dem på dette link: http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=5677

Kan du bruge svaret?
Du er også velkommen til at stille flere spørgsmål eller hjælpe andre.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)