opsætning af mail på Iphone 4

• 0 kommentarer
Jeg forsøger forgæves at sætte min iphone 4 op til at modtage e-mail. Jeg følger nøje vejledningen, og jeg har modtaget ny adgangskode til min mail. Alligevel bliver jeg ved at med at få fejlmeddelelsen "Kan ikke oprette forbindelse vha SSL" Vil du prøve at indstille kontoen uden SSL? - og dette virker heller ikke. Mon nogen har et bud på, hvad der kan være galt?

6 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Bording har modtaget fra andre medlemmer.

Hej eas

Når den kommer op med "Kan ikke oprette forbindelse vha SSL" vælger du så den skal sætte op uden SSL?

Se vejledningen her:

http://kundeservice.tdc.dk/privat/mobil/manual/?wm=3a3497a801081a237873

Du skal være opmærksom på efter kontoen er opsat, skal du ind og rettet i den igen. Det starter fra punkt 16 under vejledningen.

Håber det kan hjælpe.

Venlig hilsen

Thomas

Hej Thoman,

Tusing tak for din indsats -  men det er netop her det går galt. Når jeg forsøger at arkivere efter punkt 15 får jeg fejlmeddelelsen., og den fortsætter uanset om jeg vælger at fortætte med SSL eller ej.... så jeg kan ikke fortsætte med punkt 16. Nu opgir jeg snart.....

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Bording har modtaget fra andre medlemmer.

Hej eas

Hvis det er en TDC mail adresse du skal have sat op, så skal den sættes op uden SSL.

Den kan dog godt give fejl, men så skal du bare prøve igen.

Jeg har lige prøvet på min egen (godt nok en 3GS) her gav den også fejl første gang, men anden gang jeg satte den op, kørte den igennem.

Kan du evt. prøve at sætte den op igen?

Ser frem til at hører om det hjælper.

Venlig hilsen

Thomas

Hvordan får man et nyt password til sin mail .... jeg har prøvet det jeg har til tdc mail (HP)

men det dur åbenbart ikke til min Iphone.... men er der ikke noget med at det starter med nogle bogstaver ? i så fald er det blevet væk ...kan man få et nyt ...og/ eller hvordan ?

Hold da op det lyder godt nok rodet Glad humørikon Håber en eller anden ved hvad jeg mener Glad humørikon

Omdømme 1

Hej LadyOutlaw

Tror jeg ved hvad du mener.

Du kan lave et nyt mail password inde i din webmail. Det kan du læse mere om her:

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=28131 – Der står også lidt om hvad du kan gøre, hvis du ikke har adgang til din webmail.

Håber det hjælper.

Venlig hilsen

Thomas

Hej Thomas, 

Du er fantastisk, det var bare det, der skulle til. Jeg prøvede at acceptere uden SSL to gange, og så gik den igennem - HURRA!!!!

mvh

EAS

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)