Opsætning af mail på ipad

• T_1
  • 0 kommentarer
Jeg har forsøgt at opsætte mail (TDC mail) på iPad ifølge TDC's vejledning. (ipad2)- Men det virker ikke. Den skriver at det er en forkert adgangskode/brugernavn. Jeg har selvfølgelig tjekket oplysningerne. Er der nogle der kan hjælpe?

9 Kommentarer

Hej TÅ

Jeg går ud fra at opsætning på iPad eller et postpogram på pc'en er det samme login man skal bruge.

Derfor prøv dette.

Brugernavn er din mailadresse og dit pasword er det pasword du fik da du oprettede dit bredbånd. Kan du ikke huske det, kan du på ind på http://mail.tdc.dk/ - indstillinger - pasword og skrive et nyt.

Jeg er lidt spændt på om det er same opsætning, så vær rar at skrive om det lykkes.Glad humørikon

Hej Maja.

Du er bare super. Det virker nu. Jeg havde taget fejl af adgangskoden, da jeg havde anvendt den til login til TDC. Tusind tak, jeg kan slet ikke få armene ned.

Hilsen TÅ
Armene ned! Det kan jeg sgu næsten heller ikke Meget glad humørikon

Hold nu op - - - her sidder man og vil prøve at løse alt selv i flere timer, for så til sidst at finde svare i form af et indlæg på TDC Forum.

Måske man skulle opfordre TDC at sætte dit svar på i deres brugervejledning.......tak for hjælpen

Velbekomme - Godt det virker! Glad humørikon

Jeg har også fulgt vejledning og lige lidt hjælper det. Brugernavn har jeg brugt min mail adr. og passord har jeg også kendskab til.

Kommer med samme fejltekst: brugernavnet eller adgangskoden til tdc mail er forkert.

Any who can help ?

ups - er løst - glemte at gå over i pop menu :-)

Jeg har samme problem, har gjort ALT hvad der stor ovenpå, men det virker ikke for mig  :-(

Vil lige sige at for at log ind på TDCs webmail skulle jeg brug en gammel 6-cifret TDC kunder nummer og ikke min TDC ___'at'mail.dk som brugernavn. Kode var korrekt, alligevel har jeg skiftet det ud til det samme... bare for sikkerheds skyld.

Hvad er chancen for at en TDC medarbejder i butikken her i Varde kan svar på det i morgen?! Er der én hurtig på linjen i aften? Vil gerne lave den her færdig til jul  :-/

MANGE tak!!

Hej ev-tj

Bare sådan af ren nysgerrighed.

Kunne butikken hjælpe dig?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$