Svar

Opsætning af mail på HTC Incredible ????

Hej Forum

Jeg har fået sat min HTC Incredible op mod min TDC mailboks.

Krøllen er bare, at jeg har 2 mailadresser tilknyttet min mailboks ... Al post til de 2 mailadresser bliver sorteret ned i hver sin mappe på/i mailboksen ... og det er, som det skal været [i])

Der hvor jeg søger hjælp er:

Når jeg tilgår TDC mailboksen fra min HTC Incredible via en konto som peger på en mailadresse ... ledes jeg direkte ind på forsiden af TDC mailboksen, istedet for ind i den resepktive mappe der hører til den resepktive mailadresse ?????

Spørgsmålet er derfor:

Hvordan tilgår jeg mine undermapper, der på TDC serveren er knyttet til en mailadresse i min TDC mailboks, fra min HTC Incredible ??

Med venlig hilsen, Nicolai Fogt

icon

Bedste svar af FN1 3 april 2011, 22:50

Ja, prøv det. Så er jeg sikker på at din mobil henter dine mails.

Alt efter hvilke behov du har, så prøv om du kan konfigurere mobilen til at lade en kopi af mailen blive på mailserveren, - ellers er dine mails nemlig væk fra serveren når du har hentet dem med mobilen.

Det kunne jo være at du både havde lyst til at kunne hente mails med mobilen, men også gerne ville kunne hente dem ned på din hjemmecomputer.

Mvh FN ;-)

Se original

4 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints FN1_01 har modtaget fra andre medlemmer.

En mobiltelefon har ikke de samme options som et avanceret mailprogram har. Når du opsætter din mobil til at hente mails på din mailserver, så vil mobilen automatisk tilgå indbakken og kan derfor ikke få adgang til de mails som du ved hjælp af "Sorteringsregler" har videreekspederet til nogle underliggende mapper.

Mvh FN

Hej FN

Mange tak for svaret.

Det vil så sige, at jeg skal droppe at sortere mine indkomne mails til mine 2 mailadresser ud i underfoldere ... og så lade dem ligge i indboksen ??

Med venlig hilsen, Nicolai

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints FN1_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Ja, prøv det. Så er jeg sikker på at din mobil henter dine mails.

Alt efter hvilke behov du har, så prøv om du kan konfigurere mobilen til at lade en kopi af mailen blive på mailserveren, - ellers er dine mails nemlig væk fra serveren når du har hentet dem med mobilen.

Det kunne jo være at du både havde lyst til at kunne hente mails med mobilen, men også gerne ville kunne hente dem ned på din hjemmecomputer.

Mvh FN ;-)

Hej FN

Det vil jeg gøre.

Endnu en gang tak for et svar der gi´r mening.

Med venlig hilsen, Nicolai Glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P