Opsætning af mail på Apple ipad

Hej håber virkelig på hjælp. Jeg har en ny Apple ipad, 3, kan ikke få den til at bruge min ældgamle mailadresse, den vil køre over iCloud, hvis jeg vil bruge min TDC mail, skriver den, at den ligger den i udbakke pga relay forsendelse, har brugt de samme oplysninger og indstillinger, som jeg bruger på Samsung Galaxy note og på mine bærbare pc, hvad gør jeg forkert, ved godt jeg ikke mere skal bruge f.eks mail.dk, men webmail.dk og yousee, så fatter ikke lige hvad der driller. Hvis jeg bruger iCloud som postmail, skal man så betale for det eller er det gratitabt bruge. HJÆLP HJÆPL mvh Marianne

4 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Ulf har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Loppefims,

Det kunne godt tyde på, at der har sneget sig en lillebitte tastefejl ind i indstillingerne et eller andet sted - prøv at kigge på dette indlæg og se om ikke det skulle hjælpe: /t5/Mit-TDC/E-mail-p%C3%A5-iPad/m-p/93928#M8771

/Ulf

Hej nej den adresse jeg bruger er helt uorden, jeg ringede i sidste ugen en aften og de kunne heller ikke få den til at køre som den skulle, har brugt min mail adresse på mine to bærbare og en Samsung ipad uden problemer, så fatter ikke hvad der er galt, først sagde den jeg ikke skulle have koder på min udmaling andet en asmtp nu siger den jeg bruger mailadresse på anden enhed, havd gør jeg mvh

Hej Mogipe

Dit indlæg er desværre tomt.

Kan denne side hjælpe dig?

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=27598

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$