Opsætning af mail i Iphone 5.

Hej

Jeg er lidt usikker på hvorledes jeg opsætter min TDC mail i en Iphone 5 - jeg har TDC mail på min Mac book med TDC bredbåndstelefoni ( som jeg ikke ønsker at ændre noget ved) - min Iphone vil få overført mit nuværende Telenor abonnement - og jeg ønsker at bevare min nuværende mail adresse - hvad gør jeg?

Mange venlig hilsner 

på forhånd tak.

nh

5 Kommentarer

MajaH skrev:

hej nh

Da du har din Iphone 5 i teleselskabe Telenord, skal du ind på deres hjemmeside og lede efter en opsætning på deres sider. Så vidt jeg ved er det telefones abbadement der skal sende og hente mail.

Opsætningen til din mac og et evt. mailprogram der, skal du bruge tdc's opsætning.

Hvis det forholder sig som jeg har beskrevet, håber jeg du lige vil melde tilbagem hvad du finder ud af. Det kan hjælpe andre brugere, men det er ikke tilladt at linke til et andet teleselvskab Blinkende humørikon

Hvis jeg er helt forkert på den, håber jeg andre brugere vil rette mig.

------------------------------------------

Redigeret tilført:

Hej nh

Det råd jeg har skrevet i dette indlæg, var helt forkert. Derfor har jeg overstreget det.

Tak skal du have Elektronic

Hej Maja

Tak for din tilbagemelding. 

Jeg melder tilbage når jeg kommer dertil - især når jeg ønsker at bevare min nuværende "TDC" mail adr. idet jeg ønsker samme mail til begge - Macèn og Iphonen -, hvad jeg går ud fra kan lade sig gøre!

hilsen

nh

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Electronic har modtaget fra andre medlemmer.

Hej nh,

Opfølgning:
Hvis du skifter helt fra TDC, og ikke har nogen abonnementer hos TDC, får du en lille 10 MB mailboks.. Men det kan du betale dig fra(1 GB med 5 mailadresser), ved at kontakte kundeservice.

Opsætningen til iPhone 5...Tjaah, ved ikke hvor meget der er ændret siden 4S, men kan ikke forestille mig der er sket noget evolutionerende.

Indgående server: pop3.mail.dk
Udgående server: asmtp.mail.dk (port: 587)
Brugernavn: din mail
Kode: din kode til mail.(kendes denne ikke, kan den rettes her på siden, ved at gå i TDC Mail -> Indstillinger.

Evt. følg denne: http://kundeservice.tdc.dk/erhverv/publish.php?id=30002

At du flytter teleselskab skulle ikke påvirke mailopsætningen, på nogle af dine enheder.
Hej

Jeg bøjer mig for Elektronic. Jeg ved ikke lige hvad jeg tænkte på, men du har ret. Tak for rettelsen Glad humørikon

og undskyld til nh, for et forkert svar.  

For at der ikke er nogen der skal blive forvirret sletter jeg indholdet i mit første indlæg.

Hej Mathias

Det ser interessant ud.

Jeg vil dog bibeholdes TDC på mit bredbåndstelefoni på min Mac.

hilsen og tak

nh

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)