Svar

Opsætning af Iphone mail

Hej. Jeg har fået en iphone 4 med TDC abb.  Jeg har også TDC abb.hjemme på min computer. Jeg forsøger forgæves at sætte min Iphone op således at jeg kan modtage og sende e mail. Jeg bliver ved at få en fejlmeddelse "kan ikke hente post" "brugernavnet eller adgangskoden til pop3.mail.dk er forkert.

Er der nogen der har en ide om, hvor og til hvad det skal rettes

icon

Bedste svar af haba1 22 maj 2011, 17:11

Hej igen. Jeg fandt en anden bruger der har haft samme problem. Brugte hans løsning og nu virker det JuHU

Se original

7 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stephen1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Haba1

Andre er tidligere stødt ind i et tilsvarende problem, så måske kan du finde løsningen i følgende tråd:

/t5/Mit-TDC/Ops%C3%A6tning-af-mail-i-iPhone/td-p/27117

Mvh Stephen

tak for dit hurtige svar. Nu har jeg rettet dette, men nu får jeg desværre en ny fejlmeddelse. Nu står der "kan ikke hente post" brugernavnet eller adgangskoden til "tdcmail" er forkert. Men nu står den trods alt og søger, men sender og modtager ingenting

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stephen1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej haba1

Har du checket, om du via din computer/browser kan logge på din TDC Webmail med det brugernavn og den adgangskode, du anvender på mobilen?

Mvh Stephen

Hey. Nu har jeg endelig fået min indgående mail til at virke. Men jeg kan stadig ikke sende. Den skriver "der er anbragt en kopi i udbakken, modtageren (som er mig selv) blev afvist af serveren, fordi den ikke tillader relay forsendelser. Jeg har slået SSL fra.

Hej igen. Jeg fandt en anden bruger der har haft samme problem. Brugte hans løsning og nu virker det JuHU

Omdømme 3

Hej haba1

Det var godt, at du fik det til at virke. Glad humørikon

Hvis du kunne beskrive løsningen i denne tråd, ville det være en hjælp til andre, som løber ind i samme problem.

Mvh Stephen

Hej Haba1,

Jeg har samme problemer med min nye iPhone 4. Kunne du henvise til den anden bruger, der løste dit problem, med et link?

Mvh. Camilla

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P