opsætning iphone

• btj
  • Deltager
  • 0 kommentarer
Jeg kan ikke komme på det mobile nætværk! Jeg forsøgt alt - incl. gendannelse, forhandlerhjælp (der bare aldrig har set det før) - alt! Når jeg nulstiller netværket går den automatisk på Mms-proxy 194.182.251.15:8080 - det virker ikke. Når jeg følger tdc`s vejledning og ændrer til inetproxy.tdc.dk virker det heller ikke! En split ny telefon købt hos TDC-erhverv, hvor der ikke er hjælp at hente! På mit wi-fi hjemme virker telefonen perfekt. MEN jeg kan ikke komme i kontakt med mobilnetværket! HJÆLP

7 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Martin12_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej btj

Mange tak for dit indlæg på TDC Forum.

Først vil jeg bede dig gennemgå denne vejledning: http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=20063

Hvis dette ikke afhjælper problemet, er du meget velkommen til at skrive herinde igen.

Venlig hilsen

Martin

TDC Forum Moderator

Det er prøvet - flere gange - også af TDC Erhverv i Ringsted! Jeg har opdaget at internetdeling står og "kører" og jeg kan ikke slå det fra. Har gendannet som ny tlf. - det hjælper ikke - jeg kan ikke aktivere knappen!

Lige nøjagtigt det problem har jeg også, alt er prøvet uden held. Nu kunne det så være dejligt om TDC kunne komme med noget hjælp herinde i denne tråd!!!

Hej graff

Jeg har fået løst mit problem! Det har kun taget 8-10 timer, 3 gange kørsel til Ringsted og 5 opkald til TDC. Efter alle disse forsøg fik jeg fat i en dame hos tdc mobil. Jeg efterlyste den herre der havde lovet at ringe retur til mig - jeg skulle endu en gang gendanne telefonen - og han havde ikke ringet! Fuldstændig som forventet.......... Damen spurgte til problemet - jeg orkede næsten ikke at fortælle det igen - og fortalte at jeg lige skulle skive i et felt - og puf, så forsvandt internetdelingen. Men jeg var stadig ikke på! Hun ringede til tekniske service ( 2 andre har prøvet det uden held ) og vendte tilbage med en besked om, at telefonen  ikke var sat op til gps - jeg skulle lige skrive i feltet igen og slukke og tænde - mens hun var i røret. OG SÅ LYKKEDES DET SGU. Håber du kan få fat i den samme fantastiske person - for der er edder........ mange der ikke dur hos tdc!

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej, og undskyld jeg blander mig.

entlig har jeg bare en rettelse til dit indlæg.

du mener GPRS og ikke GPS(Global Position System), jeg ved ikke om der er en taste fejl eller du bare ikke vidste det, men det er også lige meget det er mere så at endre som har samme problem llige ved at der er GPRS og ikke Deres GPS, som jo også er i telefonen men har noget med navgation at gøre.

Vil lige tilføje, at jeg netop har modtaget en besked om, at jeg har brugt for 450 kr. mobildata. Jeg har tegnet et abbonement med fri data samtidig med, at jeg købte telefonen (erhverv). Jeg har duet, og det skal så skiftes til erhverv. Det tager 6-8 uger at flytte fra tdc til tdc....!!!! Det er der også gået kuk i tilsyneladende. Så imorgen starter jeg forfra med tdc igen..............håbløst!

Du har dit hyr med de 3 bogstaver Gal humørikon

Fik løst mit problem, langt om længe, ved at nulstille (gendanne) netværksindstillingerne. Så nu kører nettet uden om wifi igen Glad mand

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)