Opsætning af flere TDC mailadresser i Mac

Jeg har brug for hjælp til hvordan jeg skal opsætte flere mail adresser i mail på min Mac. Jeg bruger tdc mail og har derfor oprettet mere end 1 mailadresse under samme brugernavn/kontonr. hos tdc. Men når jeg vil opsætte mailadr. nr. 2 i Mac, får jeg fejlmeddelelsen, at brugernavnet/kontonr. allerede er benyttet.

Men det er jo netop pointen, at der er flere mailadresser tilknyttet samme brugernavn.

Er der nogen der har en løsning?

Tak

1 Kommentar

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Lars V

Tak fordi du har valgt at bruge forum til at stille dit spørgsmål på.

Hvis du vil sætte flere mail adresser op på en Mac, hvor de enkelte mail adresser er aliaser til hinanden og derfor bruger samme brugernavn/adgangskode, skal du, adskille de enkelte mail adresser med et " ; " - Semikolon -

der hvor du skriver mail adressen ind. Som ved TDC's mail system.

Det har altid været sådan. Jeg undersøgte det for 10 år siden ved Apple og de har ikke ændret det, selv om de har skiftet styresystem  Glad humørikon

22i56422FC7A681F934

Herover eksempel, på hvordan det ser ud i osX.6.4. Jeg har taget eksemplet fra min private Mac, så har streget lidt i mine mail adresser  Overrasket humørikon

Jeg håber det kan hjælpe dig med opsætning af din Mac. Ellers er du velkommen til at skrive igen.

Venligst

Patrick

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)