Opsætning af flere E-mail adressser på Ipad

• 0 kommentarer
jeg har forsøgt at opsætte flere af mine e-mail adresser på min Ipad, og nu tror jeg, at det er sådan at det kun er den første oprettede e-mail adresse der kan oprettes, har jeg forstået det rigtigt? jeg modtager mails fra alle e-mail adresser, men i en pærevælling og det var ligesom det jeg godt ville forhindre, så jeg kunne vælge at svare tilbage på fra den rigtige e-mail adresse når jeg skriver på min Ipad.[i]

2 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Sådan virker det også for mig, og jeg har ikke fundet andre veje.... I virkeligheden er jeg slet ikke imponeret over den der Ipad. Fin til underholdning - men ikke specielt fremme i skoene til seriøst brug.

Privat har jeg lagt det hele over i webmail (gmail) og der fungerer det noget bedre. Du kan jo overveje om det var en løsning du kunne bruge - at du opretter en gamil-adresse og lader alle dine andre postkonti sende videre til den. Så er det den du tilgår via gmail-app'en

Vh

Peter

Hej Peter

Tak for dit svar, nu er det sådan at alle mine mails fra de forskellige e-mail adresser jeg har oprettet her i TDC kommer ind, det er bare  i en pærevælling og jeg kan kun besvare dem fra den oprindelige TDC mail, det er noget ged, men jeg må så bare bruge den stationære når jeg skal besvare mails, lidt bævl men sådan er det. Glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)