Svar

Opsætning af e-mail på mobil

• 0 kommentarer
Hvad skal jeg stille op når jeg forsøger at opsætte mail på mobilen, men den hele tiden melder tilbage at jeg skal kontrolere brugernavn og adgangskode?

Jeg er ikke længere kunde hos TDC, men bruger fortsat min mailboks der.

icon

Bedste svar af miela1 26 januar 2011, 20:38

Hej,

Jeg tror jeg har fundet din fejl, hvis jeg læser rigtig siger du at du bruger dit TDC logind og password til at prøve at opsette din mail.

det er ikke det brugernavn og adgangs kode du skal bruge, dit brugernavn er din emailadresse og dit password er den du oprettet sammen med din mail(ikke den samme som til TDC login) har du glemt din password kan du endre det under webmail.

Jeg mener dog at have læst et sted at Freemail ikke kan hentes til mail klienter(som på din telefon), men prøv endlig, men du må ikke blive overresket hvis det ikke virker.

Se original

5 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

når du ikke længere er kunde ved TDC kan du ikke have en mail adresse ved TDC, du skal som minimum have et Netbasis abonnement.

jeg mener dog at der er noget der hedder free Mail som man ikke længere kan oprette.

Dt ville være nemmere at hjælpe dig hvis du vil udspificre hvad du har, og lige fortælle hviken mobil du har

Hej miela1.

Tak for dit svar.

Den mailboks jeg har hos TDC er en Freemail som jeg har haft i "100 år", men den er stadig aktiv.

Logger på via mail.tdc.dk med brugernavn og adgangskode. Regner med at jeg ville høre fra TDC hvis jeg ikke kunne beholde den.

Min første tanke mht. problemerne med opsætning af mail på mobilen var at det nok havde noget at gøre med at jeg ikke længere er kunde hos TDC og derfor ikke kunne fuldføre en opsætning.

Min mobil er en HTC Desire HD med abonnement hos Telmore.

Håber du evt. har en ide til en løsning.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Jeg tror jeg har fundet din fejl, hvis jeg læser rigtig siger du at du bruger dit TDC logind og password til at prøve at opsette din mail.

det er ikke det brugernavn og adgangs kode du skal bruge, dit brugernavn er din emailadresse og dit password er den du oprettet sammen med din mail(ikke den samme som til TDC login) har du glemt din password kan du endre det under webmail.

Jeg mener dog at have læst et sted at Freemail ikke kan hentes til mail klienter(som på din telefon), men prøv endlig, men du må ikke blive overresket hvis det ikke virker.

Det virker så heller ikke:-) Har selv det samme problem, men tror du har ret i at en freemail ikke kan bruges på mobilen.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)