Opsæt TDC pop3 mail som exchange på iPhone 4!

• atk
  • 0 kommentarer
Er det muligt at få sin TDC POP3 mail sat op som exchange på en iPhone 4 så man derved får mulighed for at oprettet mapper til sine mail direkte på iPhone 4?

9 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Martin12_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej atk

Velkommen og tak for dit indlæg.

TDC mail understøtter, som du også skriver, POP3 men desværre ikke exchange.

Du kan dog fint sætte din TDC mail op på din iPhone, du kan se vejledningen her:

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=20063#mail

Venlig hilsen

Martin

Jeg er så endnu en undrende kunde hos TDC gennem mange år, som ikke forstår, at man ikke bare så hurtigt som muligt opretter en "exchange service"???

Efterhånden som gud -og hvermand har både iPhone og iPad, ender det med at vi ikke gider bruge TDC Outlook express mere. Det er bruger-u-venligt ikke at kunne oprette mapper i mailsystemet. Specielt set i lyset af at man kan have exchange på de gratis mail/kalender udbydere som f.eks. Google. Det fungerer perfekt på "Gmail" til både iPhone og iPad 

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints iMac har modtaget fra andre medlemmer.

Men, du kan altid oprette et gmail-konto og tilknytte din TDC mail, så den både synkroniserer samt opretter ekstra mapper til mails. Mvh
Hej Martin Er det noget der arbejdes på? For det er lidt irriterende at når jeg har slettet nogle mails exl. På min telefon bliver også nød til at gøre det på pc'en bagefter. Mvh Michael
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Jeg kom lige til at læse den her tråd, og vil lige komme med en rettelse til den.

håber ikke det gør noget.

men Google, Hotmail, ovs. bruger ikke exchange, men imap. godt nok oplerver brugeren nogenlunde det samme. men der er nogle forskelle ex.

med exchange til mobil(Push Mail) bliver e-mails lagereret på både mobil og telefon.

imap, får telefonen og alt andet der er sluttet til afvide hvilke mails der ligger på serveren, men henter dem ikke til enheden.

en anden forskeld, exchange koster penge(tak microsoft), imap, server er hovedsaglig gratis(Open source).

Lige en ting, google og co er ikke gratis, du betaler godtnok ikke penge, men person oplysninger(som de sælger). og er også reklame finaceret.

Omdømme 2

Kære miela1, her går det jo helt galt, og dine svar er bare uforståelige og forkerte.
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Svære at læse, ja.

Men forkerte, nej. kan du ikke lige skrive hvad du mener er forkert.

Omdømme 2

Hej igen miela1,

undskyld det lidt forsinkede svar.

Google mail (Gmail) går fint at sætte op med Exchange fra en iPhone/iPad - og det koster ingen penge at bruge Exchange fra sin iPhone/iPad . Det giver nogle fordele, mht. kalender, påmindelser, dokumenter mv. (jeg har én selv).

Det som i iPhones/iPads verdenen kaldes "Pushmail", er noget man selv kan vælge, at slå fra eller til - har ikke noget med POP3-, Imap- eller Exchange-servere at gøre.

Mvh

Omdømme 3

Hej,

så tror jeg vi har mis forstået hianden.

jeg snakker om selv serveren. det er rigtig nok at du kan hente Imap igennem en Exchange client. imap er lige glad, men omvendt ville ikke virke.

det er jo 2 forskællige serverere,

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P