Opsagt tdc bredbånd, vil jeg så miste min mailadd?

• kgr
  • 0 kommentarer
Vi har opsagt tdcmedarbejderbredbånd. Og skiftet til andet selskab med mobilt bredbånd.

Efter den første dag kan jeg så ikke sende mails længere, hænger det evt sammen med vi ikke er ved tdc længere, og vil jeg miste min mailadd, så folk ikke længere kan sende til min gamle mail add.

Håber der er nogle der kan give et svar :-)

5 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Ja det hænger sammen din Mail adresse tilhøre TDC, og følger med til dit bredbånd, så opsiger du bredbånd kan du ikke have en tdc mail.

man kan nemlig ikke have en mail adresse vd TDC unden at have et TDC internet Abonnement, enten bredbånd eller netbasis.

Ok.

Ved du hvor længe der vil gå, indtil jeg ikke længere kan modtage mails på min nuværende mail add. Eller er det bare fra dags dato når abn. bliver opsagt

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Nej det ved jeg ikke, men jeg mener at TDC gemmer dine mails et stykke tid, hvis nu du selv har glemet at gemme dem(jeg mener det er 48 dage)

Det ville være en stor service fra TDC bredbånd - http://www.billig-bredbaand.net/internet-udbydere/udbydere-af-bredband/tdc/ - hvis det var muligt at enten eksportere sine e-mails eller sende den til fx Gmail eller andre services.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +1
Det kan man....

Og det er sådan set ikke noget TDC eller andre skal gøre - det skal man selv. Opret f.eks. en gmail og send alle mails videre til den.

Vh

Peter

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)