Svar

Opringning fra Windows Update

Jeg har fået gentagne opringninger fra nogen der taler engelsk, noget om Windows Update, og at jeg skal tænde PC og se om der står noget, og trykke på en tast. Mærkeligt at der kun ringes op på min fastnettelefon fra TDC? Jeg giver dem en verbal røvfuld, men jeg siger det på dansk, så de forstår ingenting. Jeg har nu taget stikket ud, indtil TDC gør noget.
icon

Bedste svar af bbs 23 juni 2012, 20:26

Hej FinnHof

Ja det er det rene svindel, mærkeligt at de bliver ved ,når du snakker dansk, det har jeg prøvet, så smider de røret på.Humørikon griner højt

Se link: http://www.microsoft.com/danmark/sikkerhed/svindlere_udgiver_sig_for_at_vaere_microsoft.htm

hilsen Bente

ps. de ringer også altid kun på min fastnettelefon, de bruger nok telefonbogen eller hvad de nu finder på.

Se original

3 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej FinnHof

Ja det er det rene svindel, mærkeligt at de bliver ved ,når du snakker dansk, det har jeg prøvet, så smider de røret på.Humørikon griner højt

Se link: http://www.microsoft.com/danmark/sikkerhed/svindlere_udgiver_sig_for_at_vaere_microsoft.htm

hilsen Bente

ps. de ringer også altid kun på min fastnettelefon, de bruger nok telefonbogen eller hvad de nu finder på.

Jeg sagde, at jeg ikke kunne nå min PC fra telefonen. Hvis jeg skulle gøre, som han bad mig om, skulle han ringe til min mobil. Det kunne han ikke. Han tog forøvrigt en temmelig vred stemme i brug.

Selvfølgelig stolede jeg ikke på ham, men hán var tydeligvis garvet ud i at bringe folk i en paniksituation, hvor de gør som han siger.

Hilsen Klaus

Jeg er nu blevet kimet ned i flere uger og næsten dagligt og se dage det sker så flere gange sammen dag. Jeg har prøvet at fortælle at jeg ingen pc har - men det hjælpe heller ikke. Jeg er ved at være rigtig træt af disse opkald!

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)