Oprettelse af TDC HomeTrio - gør mig harm!

Hej i Forum

Jeg bliver nødt til at bruge dette forum som ventil.

Hvorfor er det at man altid føler at folk prøver at tage røven på en, tage ens penge og som udgangspunkt

IKKE hjælpe med det problem man har?

Bestilte i madags (29. nov 2010) Home Trio til min nye lejlighed, hvor jeg fra sælger vidste at der allerede er installeret hometrio, og stik i lejligheden, da han netop har opsagt sit ifbm fraflytning.

Det er nu fredag d. 3. dec 2010 og da jeg her til morgen stadig ikke havde hørt et pip fra TDC - fx i form af en ordrebekræftelse - tog jeg sagen i egen hånd og ringede op.

Det måtte jeg naturligvis opgive pga. ventetiden. Udfyldte i stedet en online "ring mig op", hvor jeg forklarede at jeg gerne ville have svar på hvornår jeg kunne forvente aktivitet af en slags.

Bliver ringet op af en, frisk og kæk ung mand der blot kan berette at ordrebekræftelsen er på vej og at han kan se at der er bestilt tid til teknikerbesøg d. 20 dec. 2010.

Jeg siger til ham at jeg ikke kan forstå jeg skal betale for, og have besøg af, en tekniker når nu der er installeret stik og det hele i lejligheden. Og at jeg desuden er på arbejde i det tidsrum (fra 8 - 16!!) de har tænkt sig at komme den dag. Desuden er jeg rystet over den lange ekspeditionstid.

Det beklager han selvfølgelig...det skal han jo, og meddeler at jeg er velkommen til at om-booke tiden når jeg får den på ordrebekræftelses, som er på vej nu, men da jeg så spøger med at hvis jeg ombooker, så bliver det først engang i januar, svarer han tørt - ja.

Og det betaler man over 1000 kr for.

Nu har jeg så modtaget ordren og kan se at jeg bla. betaler 200 kr for oprettelse af et 3-benet telefonstik. Men det har jeg jo allerede. Så det er jo lige ned i foret på TDC. Det samme gælder opsætning af tv-stik.

De er jo netop allerede i begge stuer, pga den forrige ejer. Det samme er lednings-træk.

Men jeg har før været kunde hos TDC, og ved at det er op ad bakke, hvis man vil kæmpe med dem. De sidder jo med magten.

Men nu har jeg da fået luft.

Sidder bare stadig med følelsen af at være blevet snydt allerede inden jeg har modtaget nogen ydelse fra TDC. Fortsætter det sådan?

Ingen kommentarer

Ingen kommentarer

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)