Oprettelse af ny mailboks

Jeg har en meget gammel e-mailadresse, som oprindeligt blev oprettet som et Netbasis-abonnement. Nu vil jeg gerne flytte min gamle mailadresse over til mit bredbåndsabonnement. Jeg har oprettet en ny mailadresse, men jeg kan ikke få den til at fungere.

Hvis jeg sender en mail til min NYE mailadresse, modtager jeg mailen på min GAMLE mailadresse.

Når jeg forsøger at flytte indholdet i min gamle mailadresse over til min nye mailadresse, får jeg meddelelsen "Mailadressen er allerede tilknyttet den specificerede mailboks" og der står også "fejl 19015".

Ved Login kommer jeg ind på den gamle mailadresse - den nye mailadresse kan jeg ikke se (der står kun min gamle mailadresse oppe til højre).

Hvad gør jeg forkert?

1 Kommentar

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Angelika har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Vejle

Tak fordi du bruger TDC Forum

Dit spørgsmål ligner meget et andet spørgsmål, som er stillet tidligere andet sted på Forum. Til dette spørgsmål, er der et svar, som du måske kan bruge.

Du kan se det andet spørgsmål her:

/t5/Mit-TDC/B%C3%B8rnene-flytter-hjemmefra-og-vil-have-deres-email-adresse-med/m-p/1816#M301 

Hvis ikke du syntes at dette svar hjælper dig, er du naturligvis velkommen til at skrive her på Forum igen.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)