Oprettelse af ny (ekstra) firma-mail ?

Til rette vedkommende:

Jeg forsøger forgæves at oprette en mail til min kones firma med navnet mailto:rebildhestepraksis@mail.dk men "det kører i ring" mht TDC's vejledninger, så jeg kan ikke fuldføre det. Der opstår fejl i kundenummer, adgangskode og brugernavn m.m.

I plejer at være effektive og behjælpelige her i dette forum.

Mvh Lars

Jeg har redigeret e-mailaressen i dit indlæg, for at undgå misbrug af den.

/Rasmus - TDC

5 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Nyuu har modtaget fra andre medlemmer.

Hvis du har oprettet den nævnte mail adresse men blot ikke kan få den til at virke i din mailklient (Windows live, Outlook eller hvad det nu er) så kan du prøve et program som du kan finde her: http://tdc.dk/4444 Når du har downloadet programmet kan det både oprette mail adresser og reparere eksisterende i din mailklient

Hej

Jeg supplerer lige Nyuu svar.

Ang. brugernavn og adkangskode til din mailklient (postpogram) på din pc.

Ved oprettelse af bredbånd har du valgt en email-adresse og et Password. Den email-adresse skal du bruge som Brugernavn i opsætningen til dit postprogram på din pc, sammen med omtalte password. Hvis du ikke kan huske det password, kan du gå ind på webmail og oprette et nyt pasword sådan:

Log ind på mit TDC med dit TDC-logon(samme som til forum) Klik på Webmail-linket ude til højre.
Klik indstillinger - klik password.
Der kan du oprette et nyt password, til dit postpogram..

Ang. brugernavn og adkangskode til dit TDC-login:

Dit TDC-login skal du bruge her til forum, selvbetjening, webmail m.fl.

Du kan læse mere her om brugernavne og password.

---------------------------

Der er lige en lille ting mere:

Du har skrevet en mailadresse i dit indlæg. Diverse websider gennemtravles af robotter der høster mailadresser, som måske sælges til kriminelle. For at robotterne skal interesere sig lidt mindre for hvad der står i TDC-forum og for at beskytte din anonomitet, vil jeg foreslå dig at skrive en privat meddelelse til moderatoren for forummet. Han vil meget gerne gå ind i denne tråd og rette mailen til krydser.

På Patriks profilside står der ude til højre "send en privat meddelelse."
/t5/user/viewprofilepage/user-id/5

Hej igen

Jeg kan stadig ikke få min kones arb.mail åbnet. Den accepterer ikke password - og problemet er nok at jeg logger ind som "mig" men redigerer i min kones mail, der skal oprettes i Windows Live Mail postkassen.

HJÆLP!

Mvh Lars

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Rabo har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Lars

Jeg kan se, at det er lykkedes dig at oprette e-mailadressen.

Du skal dog være opmærksom på, at du har oprettet den under samme postkasse, som den e-mailadresse du har på det brugernavn du skriver dette indlæg fra.

Dvs. de to e-mail adresser har samme password, og post der sendes til de to e-mail adresser, ender i samme postkasse.

Hvis du vil ændre koden til e-mailadresserne, skal du gå ind på Webmail, og vælge "Indstillinger" og "Password" i menuen til venstre.

Vh.

Rasmus - TDC

Hej Rasmus

Tak for din reaktion. Min frustration er nemlig MEGET stor!!!!!! Jeg har kun opnået at få 2 ens mail-kasser og kan stadig ikke modtage fra min kones arb.mail.

HJÆLP - hvad gør jeg nu?

Mvh Lars

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)