Svar

Oprettelse af mapper i Web-mailen

• df
  • 0 kommentarer
Jeg kan ikke finde ud af at oprette mapper i web-mailen. Når jeg trykker på OPRET, sker der lige nøjagtigt NADA - eller dvs, der dukker en pop-op meddelelse op - og intet andet. Er der nogen, der kzan hjælpe mig, mon?

Hilsen fra en ny-oprettet

icon

Bedste svar af KPN1 30 oktober 2010, 14:26

Hej df

Jeg bruger InternetExplorer8 og når jeg vil oprette en mappe i webmail og klikker på opret kommer der en blokeringslinie og spørger om jeg vil give midlertidig tilladelse til et popup window som inderholder programkode, og det svarer jeg ja til, klikker påny på opret, og så kommer der et lille popup window hvor jeg kan skrive navn på ny mappe og klik OK for oprettelse. det fungerer fint for mig, så det burde det også gøre for dig, ellers kan der være en fejl i din browseropsætning. Glad humørikon

Mvh. KPN

Se original

4 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KPN1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej df

Jeg bruger InternetExplorer8 og når jeg vil oprette en mappe i webmail og klikker på opret kommer der en blokeringslinie og spørger om jeg vil give midlertidig tilladelse til et popup window som inderholder programkode, og det svarer jeg ja til, klikker påny på opret, og så kommer der et lille popup window hvor jeg kan skrive navn på ny mappe og klik OK for oprettelse. det fungerer fint for mig, så det burde det også gøre for dig, ellers kan der være en fejl i din browseropsætning. Glad humørikon

Mvh. KPN

Kære KPN

FANtastisk. Det var lige den hjælp, jeg havde brug for. Nu fungerer det også for mig. TUSIND tak og rigtig god søndag - rigtig god lang! søndag.

Hej fra DF

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KPN1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej df

Dejlig følelse når man kan hjælpe andre. Meget glad humørikon

Og måske et lille tip med på vejen.

Hvis du feks. har Windows7 og ikke bruger en postklient (mailprogram) var det måske en ide at prøve at downloade Windows Live Essentials 2011, og installere mailprogrammet herfra, det er et fremragende postprogram og så er det gratis. Links til opsætningsvejledning til mailkontoen finder du på siden "Mit TDC". Skulle du være i tvivl om noget, er du velkommen til at vende tilbage i forum for gode råd.Blinkende humørikon 

Ha' en god dag

KPN

Kære KPN

Tak skal du have for tippet. Jeg bruger Outlook. Det er også det mailprogram, jeg bruger på mit arbejde, og synes egl. det er meget rart, at der er 'fælles linier'.

Hilsen DF

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P