Oprettelse af mapper

Jeg er ny i dette - Har fået oprettet mail og de mailadresser jeg skal bruge. På "Mit TDC" har jeg oprettet en mappe ARKIV.

Hvordan kan jeg få denne mappe at se i Windows Live mail. Jeg kan kun få lov til at oprette mapper som undermapper til den enkelte adresse. Jeg havde tænkt mig et centralt arkiv.

3 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Angelika har modtaget fra andre medlemmer.

Hej olkrogh

Tak fordi du har valgt at stille dit spørgsmål på TDC Forum

De undermapper du har oprettede i "Mit TDC" kan du ikke få lov til at se i Windows mail, men du kan videresende dine mails fra arkiv mappen og oprette en ny mappe i Windows Mail, som du evt. kan kalde Arkiv. 

Det er desværre ikke muligt at dele mapperne fra "Mit TDC" med Windows Mail.

Hvis du har yderligere spørgsmål, er du velkommen igen her på TDC Forum.

Hej olkrogh

Jeg har Windows Live Mail. Den er sadt til at gemme en kopi på webmail i 7 dage. Hvis jeg ikke lige husker at få flyttet diverse mail ned i arkiv-mappen, kan det være for sendt at flytte mail, da de er slettet.

Det skal siges at jeg ikke har oprettet sorteringsregler, fordi som Angelina skriver, at Vores postpogram ikke henter mail fra arkivmappen.

Jeg har derfor mit "arkiv" på et memerykort, som altid sidder løst i maskinen, indtil jeg skal se eller tilføre mail til kortet, hvor jeg så skubber det ind. Måske var det en løsning.Glad humørikon

Tak for tippet. Det vil jeg prøve.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P