Oprettelse af e-mailadresse ????

• Bruger
  • 11 kommentarer
Jeg har en gammel moster, som har rod med sin e-mail, og jeg skal nu hjælpe hende !!!!

Hun HAR et abonnement og har det 12-cifrede kundenummer med tilhørende adgangskode, MEN ...

Jeg tror hun IKKE har oprettet selve e-mail-adressen -altså mailto:blabla@bla.dk og hvor er det lige man gør det ?

8 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KPN1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej ksor

Prøv at se dette link, her er der anvist hvorledes man opretter mailboks. http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=25186#opret

Jeg håber at dette kan hjælpe på vej.

Hej ksor

Jeg er ikke helt sikkker på jeg kan hjælpe dig, men mens du venter på et bedre bud, vil jeg foreslå, at du ser denne side. http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=25186#opret

Når mailadressen er oprettet kan du rette i indstillingerne i på tdcselvbetjening. Glad humørikon

Det er da fuldstændig ubrugeligt som vejledning !

Der er så mange alternativer, at alle de løse ender slet ikke hænger sammen ... eller kører i ring !

Jeg kan godt forstå folk har svært ved at bruge disse sider - eksempel:

Undervejs i oprettelse af mailadresse kommer man til et sted, hvor man skal angive den e-mailadresse man ønsker - så står der, at det skal være en mail-adresse, som er oprettet hos TDC ... ????? jamen, den er jo ikke oprettet endnu ... hvordan kan den så være oprettet hos TDC ???????? - yderligere er der et link til evt. at oprette den .... og det ender blindt (404) .... hva' er det dog for noget skrammel !

Få dog ryddet op i dette roderi, og byg nogle vejledninger, som er "lige ud af landevejen".

Lad være med at tænke i et hav af alternativer - det skal være simpelt !

... men det er TDC i en nøddeskal !

Omdømme 2

Hej igen

Så rolig nu! jeg er ikke ansat ved TDC jeg er en ganske almindelig bruger som dig, hverken mere eller mindre, jeg forsøger blot at hjælpe dig.

Du skal vide at du er inde på TDC's bruger til bruger forum. Det jeg foreslår dig kan du gøre brug af eller lad være, ydermere kan du vel svare på en ordentlig og venlig måde, og så kan du vel meddele at du desværre ikke kan bruge mit forslag.

Du skal vide at du altid er velkommen på dette brugerforum, vi er mange som gerne vil hjælpe dig så langt som vi formår, hvis du har hjælp behov.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Jeg her lige kikket på den vejledning som KPN og MajaH her hendvist dig til den er da ikke ubruglig, den beskriver faktisk i meget presise detaljer hvordan du gør. afhænig af hvordan din browser håntere HTML bookmarks skal du scrolle lidt ned.

når du så her fået opretted mail kontoen skal du brige den her vejledning til at sette mail programmet op.

http://kundeservice.tdc.dk/privat/element.php?id=12370

Omdømme 2

Jeg føler stadigvæk behov for at hjælpe

Så her er et link til TDC's registreringsside måske så dette var en mulighed, hvis ikke der er oprettet og registreret en mailadresse.  http://onlinereg.dk/

Til alle jer alm. brugere, som gerne vil hjælpe mig, men føler jer lidt stødt over min facon.

Der er jo ikke ét eneste ondt ord til jer i min kritik - det går ALENE på TDC - gense "kontant" her fra tirsdag aften - det siger alt - den ene hånd ved ikke, hvad den anden laver i TDC, og det gælder hele organisationen !

Jeg har selv arbejdet med IT, skrivning af manualer og vejledninger og undervisningsmateriale igennem 25-30 år, og det jeg ser hos TDC er et eksempel på, hvordan det absolut IKKE skal gøres !

Problemet er jo NETOP, at hvis ikke det ene virker (og det gør det som hovedregel ikke) så prøver vi bare noget andet af det meget skrammel, som ligger på deres utallige hjemmesider !

Og her kommer lidt kritik af jer alm. brugere, som gerne vil hjælpe - I tager slet ikke stilling til de fejl jeg beskriver, men henviser bare til en andet link - og til sidst skal det da nok lykkes at finde noget som virker - men er det ikke utroligt, at landets største virksomhed inden for kommunikation, har en så dårlig evne til at kommunikere ?

Det er bare SÅ smart, at de er lykkedes for TDC at få de alm. brugere til SELV at forsøge at løse problemerne - TDC har sikkert tænkt: "Gi' dem for Fan' da et forum, så skal der nok være nogen, der finder ud at at hjælpe de andre ... og så her vi da fred for dem så længe" - det er sgu' da smart !

Når man har arbejdet med TDC igennem mange år - og det har jeg - så har man prøvet at 1) skulle håndtere helt op til 4 forskellige brugernavn/adgangskoder på én gang, og der er stadig en rest heraf tilbage, 2) begrebsforvirring - prøv at se hvor mange gange der skrives brugekonto, brugernavn, brugernummer, kundenummer, adgangskode, password i én syndig forvirring - deres egne supportere kan ikke engang selv finde ud af hvad der er hvad i den forbindelse - det er da helt ude i hampen !

Og det er da fint, at der er nogle alm. brugere, som vil påtage sig den opgave at forsøge at vejlede - og det for de det lidt bedre af - men det ændrer stadig ikke ved, at det er for dårligt, at TDC ikke selv kan håndtere opgaven ... ja, men jeg kunne blive ved længe endnu ....

Men I skal da have tak for de links I har givet - jeg vil da afprøve om nogen af dem virker.

Omdømme 2

OK- det var så din mening -  Ja, jeg har så en anden.

Din kritik hverken skal eller vil jeg forholde mig til, og jeg vil da slet ikke kommentere den.

Søger du hjælp her på forum??   så skal du være velkommen.  - men det tror jeg slet ikke du gør.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)