Svar

opret play

Hej.

Jeg prøver og få adgang til tdcplay. Men hver gang jeg indtaster tlf.nr. og kontonummer kommer dette frem.

Adgang til TDC Play Du har ikke fået adgang til TDC Play.Tjek om:

• du har indtastet dit konto- eller telefon-nummer (eller EM-nummer) korrekt
Vigtigt: Hvis du har Medarbejder Bredbånd, skal du indtaste dit eget kontonummer og ikke din virksomheds kontonummer.

Prøv igen

Jeg har indtastet de rigtige indformationer .

Mvh.

Frederik

icon

Bedste svar af Chriz 9 april 2011, 09:17

Hey Frederik

Når du har et login - og det er play oprettelsen der ikke virker så tag fat i Kundeservice på 80808047. Det er en formsag at checke om du bruger de rigtige oplysninger når du indtaster. Som privat hometrio kunde bør der ikke være nogen problemer med at komme på. hav dine konto oplysninger og brugernavn parat.

DBH

C

Se original

4 Kommentarer

Hej Leutenant

Velkommen til TDC Kunde til Kunde forum. Jeg vil godt prøve at give et gæt.

Prøv at taste dit TDC-login, altså det du har brugt til at skrive i TDC-forum med.

Så fandt jeg det for at aktivere play:

http://musik.tdconline.dk/servlets/2452306090224Dispatch/19/jspforward?file=./index.jsp&tplDir=web&page=article&article_id=20936&type=help

Tingene hænger sådan sammen, at jeg godt kan logge ind på play. Jeg har nemlig play via mobilen. Jeg kan bare ikke få lov at oprette adgang via min hometrio forbindelse....

Jeg vil jo gerne have adgangen via pc'en også nu da det er med i mit abb.

Mvh.

Frederik

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Chriz har modtaget fra andre medlemmer.

Hey Frederik

Når du har et login - og det er play oprettelsen der ikke virker så tag fat i Kundeservice på 80808047. Det er en formsag at checke om du bruger de rigtige oplysninger når du indtaster. Som privat hometrio kunde bør der ikke være nogen problemer med at komme på. hav dine konto oplysninger og brugernavn parat.

DBH

C

Hej Chriz.

Det virkede, tak ;-)

- Frederik

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@