Oplever du problemer med TDC Play? Læs med her:

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stefan har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
  • YouSee Forum Team
  • 540 kommentarer
Flere af vores kunder har på det sidste oplevet problemer med at bruge TDC Play. Især om aftenen har man kunnet mærke det, hvilket er utrolig uheldigt, for det er det tidspunkt, hvor det bliver brugt mest.

Vi arbejder på højtryk med at finde frem til, hvad der er årsag til fejlen, og vi beklager de gener det medfører. Vi vil rigtig gerne have, at TDC Play kører 100%, som det skal, og derfor ligger det også i højeste prioritet at få løst dette.

Oplever du problemer med TDC Play, er du meget velkommen til at melde det ind i tråden her. Det er ikke sikkert, at du får svar, men vi læser med, og er der noget brugbar information, tager vi det med videre.

/Stefan

8 Kommentarer

Efter seneste opdatering til Tdc play app 2.3.1 virker den ikke mere på min ipad 1 ios 5.1.1. (Kører uden problemer på min ipad 2 ios 7.1.2 og iphone ios 7.1.2.) Den logger enten ikke ind eller crasher lige når den åbner.

Har prøvet alle kombinationer af at afinstallere, geninstallere, slette kø og playlister, logge ind og ud mv. på andre enheder - uden held.
Hej Stefan.

Jeg er ved at være ret træt af at play ikke virker og ikke har virket i en uge.I må kunne sige hvornår i forventer det kører . Man betaler jo rigeligt for abonnement hos jer så det skal bare virke ..

MVH.Ole

Jeg kan faktisk ikke mindes TDC-Play-appen har kørt stabilt i et par år nu. Helt seriøst.
Der kom en opdatering her i starten af Februar, og crasher den med det samme, hvilket jo er helt til grin, for som førnævnt betaler vi allerede rigeligt i abonnement. Nu må i simpelthen stramme op og være proaktive!
TDC Play virker lige af pommeren tilTrist humørikon når vi har afspillet 2-3 melodier springer den tilbage til 1. nummer igen og det kan den gøre mange gange ellers hopper den rundt blandt alt andet på afspildningslisten. det har stået på i lang tid nu.... gider ikke at skal være over den hele tiden med fjernbetjeningen for at styre det.

Hvorfor kan vi ikke høre udenlanske stationer på TDC radio mere... der er noget vi her i huset savner rigtig meget ????

Hej Stefan.

Talte igen igen med jeres fejlmelding igår . Mit problem er at jeg ikke kan afspille musik. på TDC play på tv.(Kan i forøvrigt ikke snart udskifte musiknumre når man sidder så lang tid og venter på ledig medarbejder).Humørikon frustreret

medarbejderen lovede at senest lørdag skulle det virke igen . Men det gør det ikke Trist humørikon

Hvad skal jeg gøre ?? MVH. Ole

Hej Ergape.

Jeg må sige at jeg er på grænsen til at opsige abonnement med TDC.

Det kan da ikke være rigtig at man skal betale så mange penge for noget man ikke får.

Jeg giver dem højst en uge mere tid at få det lavet..Othervise I`am out of here Ligeglad humørikon

MVHOverrasket humørikonle

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stefan har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej

Denne fejl skulle nu være løst, og derfor skulle man som udgangspunkt ikke opleve nedbrud på TDC Play.

Jeg låser derfor denne tråd, men hvis du oplever problemer med TDC Play, er du meget velkommen til at lave en tråd her på TDC Forum - det er muligt, at en anden bruger sidder med en løsning på dit problem, men du kan selvfølgelig også kontakte os.

Kontakt: http://privat.tdc.dk/kontakt

/Stefan

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)