opklad går direkte til voicemail

• 0 kommentarer
i 2 dage er  opkald til mit fast netnummer tdchome duo,sendt  direkte til voicemail, der står intet i driftsinf omkring fejl og jeg kan ringe ud af huset uden provblemer fra fastnet telefonen

Det er da noget slinger, jeg kan så vælge at viderestille til min smartphone men det koster jo så at bruge den, da abonnementet på den ikke spiller sammen med selvbetjening og duet.

samtidig oplever jeg at tdc selvbetjening i lange perioder er fejlramt (opdateres) så man ikke kan anvende funktionerne det er godt nok dårlig kundeservice når i helst ser at vi gør arbejdet selv.

11 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints HeinrichP har modtaget fra andre medlemmer.

Hej.

Jeg er helt enig med dig i, at alt for mange funktioner alt for ofte ikke virker. TDC gang i øjeblikket  at designe et helt nyt selvbetjeningsunivers, som jo nok er færdigt efter sommerferien. Her går  det forhåbentligt bedre, og forhåbentligt vil aflytning af voicemails også være muligt i andre browsere end Internet Explorer ...

På den anden side: Her er en måske-løsning på dit problem:

Jeg ved ikke hvad du bruger af abb., men du går ind på selvbetjening -> bredbåndstelefoni/fastnetstelefoni (& duét) -> Viderestilling/duét ringestyring/voicemail -> fjerne markeringen i "viderestil alle opkald"

- skriv gerne tilbage, og husk at markere mit svar som løsning, hvis det da er en løsning. Det gør du lige herunder til højre.

God dag!

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints HeinrichP har modtaget fra andre medlemmer.

@nepe, jeg kan se du har haft skrevet noget, som du har slettet igen. Er dit problem løst?
Hej nepe

Jeg suplerer lige HeinrichP's indlæg.

Prøv at skifte browser

tak for jeres svar og nej jeg har intet slettet, problemet er ikke løst, at man så åbenbart skal skifte browser eller ændre til kompabilitetsvisning for at anvende forum er simpelthen for dårligt, udover at Selvbetjening ikke virker i dagevis, er en opdateret browser åbenbart, for stor en mundfuld for TDC.

Hej nepe

Du skriver, "når i helst ser, at vi gør arbejdet selv."

Da dette er er kunde til kunde-forum, hvor vi kunder hjælper hinanden, var mit bud bare et forslag til hvordan du kunne få held til at skrive dit indlæg. HeinchP, der også er kunde som du, synes jeg har givet et godt bud på et svar. Har dette ikke hjulpet, vil jeg anbefale dig at ringe til Hotline fejlservice, da vi kunder desværre ikke har de muligheder, som TDC-ansatte har for at hjælpe.Glad humørikon

http://tdc.dk/kontakt/

hej igen

Jeg mener gør arbejdet selv på selvbetjening, ikke i forummet, men man må da formode at TDC kigger lidt med, jeg har været i dialog med TDC om flere forskellige ting over årene, og desværre er svarene oftest meget tågede og bærer præg af at vi skal nok sige det videre, men intet sker.

God weekend og tak

Hej

Du er desværre ikke, den eneste der har den opfattelse. Den opfattelse er vi flere der har. Og jo - jeg håber også, at TDC lurer lidt med herinde.

Tak i lige måde, og husk faktor 30 i dag. hehe

Omdømme 2

Men@nepe, hvis dit problem ikke er løst, kan du så ikke lige sende mig et billede af din selvbetjening (og redigere alt det væk, som du ikke vil have offentligheden til at se), så kan jeg bedre se, hvad det er du skal trykke på.

Omdømme 2

Prøv at ringe til din voicemail på 20171717 eller *9# og gå indstillingerne igennem og se om der er noget om ringetid, for af en eller anden årsag, kan jeg heller ikke redigere i tiderne mere ... Jeg får dog ikke teksten "TDC's systemer opdateres".

God bededagsferie!

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P