opkald`log

• 62
  • 0 kommentarer
kan man få udskrift af opkald`log og hvordan, får man fat i dem?på forhånd tak

5 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej 62

Jeg vil lige være helt sikker på jeg har rigtigt fat i, hvad du spørger om, før jeg svarer dig.

Du vil have en udskrift, er det af udgående opkald, indgående opkald - eller begge dele?

Er det på din mobil telefon, eller er det en fastnet telefon?

Ofte er det Politiet som skal skaffe disse. Men som jeg starter med at skrive, så lad mig lige få forstået rigtigt før jeg svarer dig.

Hilsen

hej Patrick. Det drejer sig om mobil tlf log.

Jeg mener at have læst et sted at tlf selskaber opbevarer data trafik i op til fem år.

Mit problem drejer sig om en auto forhandler, der prøver at frasige sig ansvar, ved at påstå at en samtale ikke har fundet sted.

En log vil vel vise både opkaldstidspunkt og længde af samtale.

Findes der data i sådan en log, så man kan få selve samtalen at høre?

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej 62

Jeg vil tro, din advokat skal henvende sig til TDC for at få en udskrift. Jeg tror ikke bare du som privat kan få den. Det finder jeg ud af og vender tilbage.

Der bliver ikke optaget hvad der har været sagt. Du skriver selv at det er "Data trafik". Så desværre har du ikke muligheden for at få samtalen at høre igen.

Træls når folk render fra deres ansvar. Håber vi kan hjælpe dig.

Hilsen

hej patrick. tak for dit svar, ser frem til at høre mere. mvh 62

Hej Patrick

Jeg er d.d blevet lovet af TDCs Kundeservice at jeg kan få 1 liste over indgående og udgående opkald.

På fastnet vil der blive sendt 1 udskrift, - så det glæder jeg mig til

På mobil blev jeg anvist til at oprette 1 Profil her, hvor jeg så via Selvbetjening kunne få 1 liste over indgående og udgående opkald på vores mobiler. Men jeg kan ikke finde stedet på TDCs hj.s hvor jeg kan gøre det. Kan du henvise via 1 link. HASTER

1000 TAK

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P