Opkald fra TDC med det formål at tage røven på dig

Hej

Er der andre derude, der har oplevet at blive kontaktet af en TDC medarbejder, der venligt fortæller dig at du kan spare penge ved at skifte abonnement. Det gør du så og opdager efterfølgende, at du er blevet taget noget så grusomt?

5 Kommentarer

Hej Røvrending

Velkommen til TDC - Kunde til Kunde forum.

Nej det har jeg ikke prøvet. Jeg håber du har lyst til at  fortælle, hvad du føler dig snydt med. Jeg er ikke inde i de forskællige abonementer, men det kan være du kan blive vejledt af en anden kunde.

Du kan jo også vælge at kontakte kundeservise og få dit abonnement rettet tilbage. Ved samme lejlighed kunne du prøve at få dem til at rette dit brugernavn. Prøv at forestille dig at du i fremtiden får et seriøs vigtigt problem, som du gerne vil have hjælp til her i forummet og så er det måske ikke det allerbedste valg af brugernavn. Bare et forslag fra en kunde til en anden.Blinkende humørikon

I øvrigt kan jeg godt forstå du er irriteret, hvis du har fået et abonnement, du reelt ikke har brug for.Glad humørikon

(Den næste der svarer er velkommen til at rette overstriften tilbage til oprindelig tekst, hvis dette ønskes. Jeg ved faktisk heller ikke om jeg må uden trådopretterens godgendelse. Jeg retter det tilbage, hvis denne ønsker det.)

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints FN1_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Ja, - jeg er også blevet ringet op af en emsig medarbejder, der oven i købet havde siddet og snaget i mine opkald hvorved han havde bemærket at jeg fortrinsvis foretog opkald til andre TDC-kunder, og derfor mente at jeg burde ændre mit abonnement til at af de der abonnementer hvor man kan ringe "gratis" til andre TDC-kunder. "Gratis" er nu så meget sagt, idet man skal betale er fast månedligt beløb for at kunne ringe "gratis", og jeg vil ikke ha' en mobil med nogen som helst fast månedlig betaling.

Karl Kæk fra TDC kunne oven i købet fortælle mig hvad min kæreste/samlever hed og hvilket mobilnummer hun har, - men det vidste jeg nu godt i forvejen. Meget glad humørikon

Jeg køber aldrig noget på den slags henvendelser. Jeg føler også i et vist omfang at jeg bliver behandlet som en imbecil idiot, når andre ringer mig op og begynder at forklare mig hvad der er smartest for mig. Det mener jeg at jeg så udmærket selv er i stand til at afgøre.

"Imponerende" med TDC's uopfordrede opkald. Når man får brug for dem i en hvilken som helst anden sammenhæng så er de komplet umulige at komme i kontakt med.

Thank you Tee Dee Cee. Meget glad humørikon

Mvh FN ;-)

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints FN1_01 har modtaget fra andre medlemmer.

"(Den næste der svarer er velkommen til at rette overstriften tilbage til oprindelig tekst, hvis dette ønskes. Jeg ved faktisk heller ikke om jeg må uden trådopretterens godgendelse. Jeg retter det tilbage, hvis denne ønsker det.)"

A hwa??? Overrasket humørikon

Du kan da ikke rette noget som helst i andres tekst, - og det kan den næste der svarer sgu da heller ikke.

Mvh FN ;-)

PS: "Røvrending" er da et udmærket brugernavn, Meget glad humørikon

Humørikon med tunge

Ok - hrr - Jeg retter overskriften i mit indlæg tilbage igen.  

Du kan sgu da rette i overskriften, når du skriver et indlæg. Prøv - du kan jo bare slette indlægget igenBlinkende humørikon

Omdømme 3

men det er ikke det du skriver.

Du skriver at andre er velkomne til at rette i overskriften på spørgers indlæg, - og det er der da ikke nogen der kan.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)