Ophør/nedlæggelse af mailadresse.

Kære TDC Forum.

Jeg har en aktiv mailboks og mailadresse ved TDC jeg gerne vil have ophævet/fjernet. Havde tidligere fastnettelefon ved TDC. Min boligafdeling har indført telefoni fra udbyderen Bolignet Aarhus, hvorfor jeg ikke er telefonkunde ved TDC mere. Jeg har mailboks og mailadresse ved Bolignet Aarhus, men har fortsat kabel-tv fra YouSee.

Kan nogen fortælle hvad jeg skal gøre for at komme af med min oncableadresse?

Med venlig hilsen,

Trainman

7 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KPN1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Trainman

Du skal rette henvendelse til det selskeb hvor du har dine abonnementer der skal opsiges. Du skal være klar over at TDC og YouSee ikke er samme selskab. Hvis det er hos YouSee du har dit internet/mailadresse, så kontakt dem og gøre opmærksom på hvad det er du vil opsige.

Kære KPN. Tak for dit svar. Véd godt, at YouSee og TDC ikke er det samme. Som skrevet i mit spørgsmål har vi i Boligafdelingen fået Bolignet-Aarhus som udbyder af telefoni og internet, mens YouSee leverer signalerne til Kabel-Tv. Det skal med, at jeg måtte opsige mit webspeed. Jeg havde en mailadresse (med domænenavnet@oncable.dk ved TDC), som jeg troede automatisk ville blive lukket, når tlf.abonnementet ved TDC blev opsagt, da Bolignet-Aarhus blev indført. 

TDC har for ca. ½ år siden sendt mig en besked om, at min oncableadresse ville blive lukket. Det var jeg svært godt tilfreds med, men den er fortsat aktiv!

Kære KPN, vil du (eller andre der læser dette) være rigtig rar og sende en e-mail til xxx@xxxxxxxl.dk, med et svar på, hvor jeg helt præcis skal henvende mig for at få lukket@oncable.dk? på forhånd tak,

med venlig hilsen

Trainman 

Jeg har fjernet din mailadresse fra dit indlæg. Af hensyn til din anonymitet. Det er fuldt offentligt i indlæg, hvis du skriver det på din profil, eller sender til mig i en PM (Privat Medelelse) sikres din personlige sikkerhed og anonymitet. Her kan det nemlig kun ses af medlemmer 

Hilsen Angelika  

Omdømme 2

hej Trainman

Jeg vil gerne have lov til at svare dig her på forum, for andre kan også have gavn af mit svar.

Det brev du har modtaget fra TDC, som fortæller at din mailadresse vil blive lukket, gem dette brev. Jeg vil foreslå at du henvender dig til kundeservice på tlf. 80808010 , selv om det godt kan være svært at komme igennem, og rette en forespørsel ang. din tidligere mailadresse. De vil kunne fortælle dig om din mailadresse er lukket eller om du står som abonnent og om adressen stadig er aktiv. Hvis den stadigvæk er aktiv skal du bede om at få en bekræftelse på at den, ifølge det brev du har modtaget, er lukket. Normalt skulle der ikke være nogen problemer i det, og der er sikkert en forklaring på hvorfor den har været aktiv indtil nu.

Held og lykke med det Blinkende humørikon

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Jeg blander mig lige lidt,

Du har skrevet din email adresse og på grundaf at alle kan læse indlæg på forum er der Mange "Botter" som samler Email adresser, der for vil det være en god ide at undlade at skrive sin email adresse i forum.

hvis du vil have den fjærnet eller ændret til ex. mailto:XXX@mail.dk skal du kontakte en Forum Moderator det kan du gøre med at Skrive til en af dem, det er dem med orange navn.

hvis du bliver hængene på forum så vil du finde udaf at du på et tidspunkt kan rediger i dine egne indlæg.

Omdømme 2

Tak for det miela1, det overså jeg lige i farten. Vedkommende kunne jo også bare have sendt PM til mig.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Ingen årsag, jeg har lovet Patrick at hjælpe at holde øje med sådanne ting som email og telefon nummerer.

Han har vel også skrevet til dig om det.

Hej igen KPN.

Dejligt at få et kompetent svar. Glad for, at det blev dig der igen svarede. Jeg vil nu væbne mig med stor tålmodighed, (på omkring ½ times tid) og ringe på 80808010, som du foreslår. Jeg har selvfølgelig TDC's brev om, at min oncableadresse vil blive lukket. Kommer der intet ud af det, må jeg på 'Forum' igen.

Med venlig hilsen og tak for svaret,

Trainman.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)