Svar

Opgradering af iphone 3g

Hej Forum

Er der nogen muligheder for at opgradere sin iphone 3G s, så man kan få bl.a. netbank installeret???

Eller skal man virkelig investere i den nyere version 4?

Hilsen Jogi

icon

Bedste svar af jytfin 11 juli 2011, 21:14

Hej jogi.

Det var da så lidt, husk at lukke tråden ved at trykke på accepter løsning :-)

Se original

9 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jytfin har modtaget fra andre medlemmer.

Hej jogi.

Tænker du på den gamle 3G eller 3GS modellen?

Hvis det er 3GS modellen så har du faktisk mulighed for at installere netbank på den allerede nu, da den understøtter iOs 4.3.3.

Er det der imod 3G'en (den gamle) så er jeg i tvivl om du kan.

Hvis du vil fremtidsikre dig rent opdaterings messigt så skal du nok overveje iPhone 4, eller vente til September/Oktober for at se hvad Apple kommer med der

Håber dette svar kan bruges ellers er du meget velkommen til at skrive igen

Hej igen

Det er 3G S modellen jeg har, men hver gang jeg prøver at installere siger den, at den kræver 4,1 Software Update??

Hilsen Jogi

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jytfin har modtaget fra andre medlemmer.

Hej jogi!

Undskyld det sene svar.

Hvad iOS version har du på dig iPhone nu?

Mange applikationer er ikke bagud kompetible.

Hvis jeg var dig ville jeg prøve at opdatere din iphone
Hej igen igen

Jeg har opdateret i Itunes d.d..

Under version på telefonen står der 3.1.3 (7E18) 

Jeg regner med at det er det du spørger om?

Hilsen Jogi

Omdømme 2

Hej jogi.

Ja det var det jeg spurgte om.

Jeg ved også at den nyeste firmware til 3GS er iOS 4.3.3 og den firmware/software på ikke er den nyeste.

I iTunes har du mulighed for at søge efter nyt software har du prøvet det?

For må tilstå at jeg synes det virker lidt mystisk at du kun har iOS 3.1.3 på som er den firmware 3GS'eren er født med da den kom frem.

Hej igen igen

Jeg har forsøgt at finde nyt software i itunes også.

Den 3GS telefon jeg har, er en af de første der kom på markedet.

Vil det så sige, at der ikke er mere jeg kan gøre, der er ikke nogen muligheder for at få en anden

version end 3.1.3, kun hvis jeg køber en anden Iphone?

Hilsen Jogi

Omdømme 2

Hej Jogi!

Jeg graver lige lidt dybere i sagen senere på dagen da jeg lige nu sidder begravet i noget html værk, som desværre har en deadline som alting jo har i denne verden.

Jeg mener nu stadig at den sidste opdatering til 3GS er 4.3.3 og at den kan opdateres til iOs 5 når dette bliver frigivet efter ferien på et tidspunkt.

Har du prøvet at opdatere iTunes via apple.com???

For uanset om det er en 3G/Gs så er sidste nye ios 4.3.3

Men finder lige ud af det, så vender jeg tilbage til dig

Hej Jytfin

Du skal ikke bruge mere tid på mit indlæg.

Pludselig idag, var der en opdatering i Itunes på nyt software 4.3.3, som ikke før har været tilgængelig, så jeg har idag kunnet få både mobilbank og andet på min mobil som jeg ellers ikke har kunnet få adgang til før.

Tak for din hjælp og et godt forum.

Hilsen Jogi

Omdømme 2

Hej jogi.

Det var da så lidt, husk at lukke tråden ved at trykke på accepter løsning :-)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)