Opgradering

• Guide
  • 26 kommentarer
Har netop haft fat i TDC, hvilket ikke var noget problem på dette tlf.nr. 80800028, for at få mere fart på min PC, som jeg havde læst om i en af trådene herinde.

Allerede den 4/3-11 mellem kl. 11-12 vil jeg få 8 Mbit ( har i dag 5Mbit med en Download på 4,51 og Upload på 0,41)

Talte med en Martin Jensen hos TDC som fortalte at jeg har mulighed for at komme op på 16 - 17Mbit senere.

Han er helt overbevist om at jeg vil kunne mærke forskel på hurtigheden efter den 4/3-11.[i]

Skal lige siges at jeg ude på spidsen af Helgenæs og havde ikke regnet med at det kunne lade sige, men lad os nu se.....

Prisen vil være den samme som jeg betaler idag, nemlig 867- kr. i kvartalet - Fastnet Internet og sikkerehdspakke.

Venter i spænding.........

7 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Ulf har modtaget fra andre medlemmer.

Hej muddi,

Vi er i gang med en mindre oprydning, og jeg faldt i den forbindelse over dit indlæg her. Det er jo ikke noget spørgsmål, men du fik da skabt lidt spænding i mit sind - hvordan endte historien? Glad humørikon

Hilsen Ulf

Hej Ulf.

Ja det er jo ved at være længe siden, men den helt store forskel kan jeg IKKE mærke.

Har i dag 8,86 Download, 0,81 Upload, så der er laaaangt til 20.

Jeg hari de sidste par dage (læs uger) haft flere problemer med at min Pc "fryser" og "sidder fast". Dette sker mest inde på Tv2-spil. I går var jeg nødt til at trække i håbdbremsen (slukke helt) og starte forfra. Dettte er meget træls. Jeg synes også systemet er blevet meget sløvt. Mon TDC er ved at "rode" med min forbindelse - det kunne være rigtig rart.

Bliver også ringet op af en medarbejder fra TDC der spø'r til mit abonnement, men når jeg tillader mig at stille spørgsmål ang. sløvheden, bliver røret lagt på. Dette er nu sket 2 gange, så servicen fra TDC's side, gi'r jeg intet for.

Når jeg sender en mail til kundeservice, kan der snildt gå op til 2 md. før der er svar..........

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Ulf har modtaget fra andre medlemmer.

Hej igen,

Ja, vi kan jo godt blive enige om, at der er langt fra 8 til tyve - det er desværre ikke noget jeg kan gøre så meget ved. Og det er uheldigt, at TDC-medarbejderne lægger på. Du er i øvrigt altid velkommen til at ringe til TDC Kundeservice eller Hotline ( http://tdc.dk/konktakt ) og få kigget på dit abonnement og/eller din forbindelse.

Med hensyn til at din PC fryser og bliver sløv, så tvivler jeg på, at det er bredbåndsforbindelsen, der gør det - hvis det var internettet, der blev sløvt ville siden bare "loade" langsommere, men din PC ville køre videre med samme hastighed i de forskellige programmer. Med andre ord, så er frysninger og sløvhed på PC'en formentligt relateret til et problem på selve PC'en og ikke med bredbåndsforbindelsen.

Hilsen Ulf

Edit: Fixet link, forumkoden havde inkluderet en parentes i linket.

Hej Ulf.

Ja, det er fint, men den side du henviser til "blev ikke fundet" og kunderservice kan jeg ikke komme igennem til, medmindre jeg vil vente flere ½-timer.......

Hej muddi

En lille indskudt bemærkning:

Det kunne tyde på en manglende opdatering far java. Prøv at tage tdc-testen. og klik på installer java og flash. også selvom testen evt. viser at de to pogrammer er installeret.

http://kundeservice.tdc.dk/testcenter/

PS. Husk at fjerne markeringen ud for denne linie på flash-siden:

"Yes, install Google Chrome - optional (22.16 MB)"

Hej Majah

Tak for din hjælp (som altid) men jeg er lidt i tvivl om Flash.

Det er "yes, install Google Toolbar - optional (2,27 MB) denne markering har jeg fjernet   -  ??

Muddi Overrasket humørikon

Godmorgen muddi

Ja - helt korrekt. Glad humørikon

Solen skinner hvor jeg er, så du ønskes en dejlig efterårsdag.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)