Opgradering

Hvordan opgradere man sin home-duo fra 10/1 mb til 20/2 mb?

8 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints FN1_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Det beder du bare TDC om at gøre. De kan dårligt undslå sig, for så kan du jo bare opsige sin gamle ordning og nytegne Home Duo igen, hvor du så i lighed med alle andre nye kunder får en 20/2 forbindelse.

Hvis du har tålmodighed til at vente, så sker det af sig selv inden for de kommende måneder, - og hvis ikke så henvend dig til TDC Kundeservice, eller få det ordnet i en TDC Butik.

http://kundeservice.tdc.dk/privat/element.php?dogtag=p_help_kon_bb

Mvh FN ;-)

Tak for dit hurtige svar FN. Jeg var i en TDC butik i dag og de ville have at jeg skulle udskifte min modem og betale 300-400 kr. Det kan jo ikke passe. 

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints FN1_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Joh, - det kan det såmænd godt, hvis de vil være smålige. Home Duo koster 299 kr. i oprettelse, så det beløb vil du under alle omstændighed komme til at betale hvis du benytter den fremgangsmåde med at opsige dit nuværende abonnement, og gentegne et Home Duo for at få den nye høje hastighed.

Gad egentlig vide hvad TDC vil gøre med de kunder der tålmodigt venter på at ændringen kommer af sig selv. En del af disse kunder sidder jo med noget antikvarisk skrammel af et bredbåndsmodem som gør at de næppe får det fulde udbytte af de nye hastigheder.

Anyway, så ville jeg selv synes at det ville være okay at betale 300 kr. for et nyt og bedre modem, medmindre det du har i forvejen er magen til det "nye".

Mvh FN ;-)

Tak for rådet. Jeg er en ældre herre og aner intet om hvad der er godt eller skidt, så jeg vil følge dit råd.

Omdømme 3

"Jeg er en ældre herre"

Hjerteligt velkommen i klubben Blinkende humørikon

Stor hilsen FN ;-)

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jeps-92 har modtaget fra andre medlemmer.

Ja i er så Meget glad humørikon

Jeg er da heldigvis kun "lidt ældre"

Du ringe bare på dette nr. 80800028 og wupti får du fat i en TDC-medarbejder der hjælper dig - sådan gjorde jeg, og forventer nu at det kører helt af sig selv.

Omdømme 3

> jeps-92

Flabede knægt, - typisk eksempel på nutidens unges manglende respekt for alderdommen.

Og ja, - vi gik rent faktisk til skole hver dag. 7 kilometer hver vej, i meterhøje snedriver, både sommer og vinter. Meget glad humørikon Blinkende humørikon

http://www.youtube.com/watch?v=Xe1a1wHxTyo

Stor hilsen FN ;-)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)