Svar

Opdateringer Samsung Galaxy s II

Er kommet helt godt i gang med min Nye mobil. Har læst, det er vigtigt at downloade de nyeste opdateringer. Skulle bl. a. give længere batteritid. Men hvordan gør man det? Ville også gerne downloade nye ringetoner, men hvordan det?

Mon nogen vil hjælpe?

Mvh

icon

Bedste svar af Electronic 7 marts 2012, 20:29

Hejsa,

For opdateringer: Indstillinger -> Om telefonen(helt nede i bunden) ->Software opdatering. Anbefalder her der bruges Wi-Fi, hvis du ikke har data inkluderet i dit mobilabonn.

Ringertoner kan du enten finde på nettet og hente ned til din samsung, ved hjælp af dataoverførselskabel. Men du kan også finde apps i Android market, hvor du kan vælge mellem en række forskellige ringetoner og beskedsignaler.

Se original

4 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Electronic har modtaget fra andre medlemmer.

Hejsa,

For opdateringer: Indstillinger -> Om telefonen(helt nede i bunden) ->Software opdatering. Anbefalder her der bruges Wi-Fi, hvis du ikke har data inkluderet i dit mobilabonn.

Ringertoner kan du enten finde på nettet og hente ned til din samsung, ved hjælp af dataoverførselskabel. Men du kan også finde apps i Android market, hvor du kan vælge mellem en række forskellige ringetoner og beskedsignaler.

Hent Samsung Kies og check for opdateringer der fra.

De fleste større producenter (Sony, Nokia, Samsung etc.) har alle forskellige regioner og teleselskabs brandede software til deres mobiler. Så den senest udgivet software til din telefon kan være anerledes end det du kan se i andre geografiske regioner eller ubrandede enheder.

På din Samsung Galaxy SII kan du checke din nuværrende software version ved at gå ind hvor du ringer op fra og taste *#1234#

Samsungs officielle program til opdatering af din telefon:

http://www.samsung.com/dk/support/usefulsoftware/KIES/JSP

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints BrianMose har modtaget fra andre medlemmer.

Ringetoner kan findes via mange apps på Google Play Market.

Jeg bruger selv http://www.zedge.net/

Tusind tak for hjælpen til Arke, hushovmester og Brian. Nu har jeg noget at tygge på et par dage. Hvor er det dog skønt, I gider hjælpe. Kan jeg tilkendegive det nogle steder, der betyder noget for her?

Taknemmelige hilsner

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P