Opdatering af android

Jeg har problemer med at opdatere min X10 mini.

Mit styresystem er stadig android 1.6, og hver eneste gang jeg forsøger at opdatere det, får jeg fejlmeddelesen: "Installationsfejl: Kan ikke installere eller starte komponenter til opdatering af telefonens software."

Nogen der har haft samme problem, og som ved hvordan det skal løses?

5 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Jeg skal først lige vide hvor fejlen opstår, er det på telefonen eller er det På din PC.

der efter vil jeg være sikker på at du bruger den rigtige framgangs måde:

tilslut telefonen til computer(med det USB kable som sidder i din lader), klik på tilslut telefonen(på telefonens skærm)

så kommer der en box op på din computer som siger at der er en ny opdatering, som den så henter og så kommer der en ny box op og fortæller dig at den er klar til at opdater, du følger den vejledning der kommer.

Den opstår på min computer. 

Jeg bruger den rigtige fremgangsmåde. 

Fejlen opstår når jeg har sat den igang med at opdatere, og der står "Forbereder". Efter den har tænkt i ca. 2 min, vises fejlmeddelelsen.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

så skal du prøve at fjærne PC Companion, og installere den igen.

http://www.sonyericsson.com/cws/support/softwaredownloads/detailed/pccompanion/xperiax10mini?lc=da&cc=dk

Æv ÆV!! Har lige prøvet at geninstallere programmet, men det virker stadig ikke Trist humørikon

Omdømme 3

Hej,

Har du mulighed for at prøve på en anden computer.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)