Ønskeseddel for TDC Play

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Chriz har modtaget fra andre medlemmer.

• Bruger
  • 20 kommentarer
Hey

Det er den tid på året hvor det er tilladt at tænke stort og ud af boksen: Så kære bruger af dette forum - hvad ønsker du dig at der skal ske med TDC Play?

Jeg har noteret SONOS, iPad version, en opdatering af Android, mere fleksibel adgang på tværs af platforme men er sikker på at der er meget mere på ønskesedlen.

DBH

C

77 Kommentarer

Hej.

Jeg har et meget beskedent ønske til at Tdc play vil fungere inden månedens udgang på Ikr1224WT

ppe

en virtuel cd reol, hvor man kan gemme albums, så man ikke skal huske dem og lede efter dem...

Det er også et stort ønske for mig - en virtuel cd reol hvor man kan gemme sine favorit albums, med mulighed for at sortere efter albumnavn eller kunstnernavn. Der skal være covervisning.

En ipad-version må efterhånden være et must.

I den nuværende version kan man ikke finde alle albums, hvis en kunstner har en længere række af albums på samvittigheden. Så skal man simpelthen kende et nummer fra albummet og søge på det, så kan man derfra komme videre og høre albummet. men ikke optimalt...

Dejligt kunne det også være med en slags intelligente playlists. Sådan at afspilleren registrerer hvor mange gange et nummer er afspillet. På den måde kunne man så se f.eks. de 50 numre man selv har afspillet og lave eks. lave en afspilning af ens egne mest populære numre.
Jeg fortsætter lidt...
Jeg kunne virkelig godt tænke mig at afspilleren var bedre til at skelne mellem albums og enkeltnumre. En visning over sidste afspillede numre og sidst afspillede albums kunne være rigtig rar. (det hører vist også ind under en intelligent playliste)

Dejligt og høre at der sker noget med jeres play-app. Jeg bruger den en del, men ikke så meget som det store musikudbud fortjener. Den er simpelthen for simpel i sine funktioner. musikafspilningen virker til gengæld perfekt - stor ros herfra. Det var jo også det vigtigste til at starte med ; )
Jeg har store forventninger til en ny version af Play-app'en. : ) God arbejdslyst!

Et enkelt ønske - At de (som mig selv) som betaler for et dyrt data abb., uden tale men kun data, efterhånden snart fåradgang...

Det var lovet til "efter sommerferien" - Det må snart være ved at være tiden..

Ville det ikke være muligt at lave en applikation som kunne bruges i stedet for afspilleren på websiden.

Noget i stil Wimp og Spotify's applikation.

Musikudvalget er fornemt, men jeg ville ønske der var en anden afspiller.

Squeezebox understøttelse synes jeg bør stå højdt på TDC's liste over kommende forbedringer til Play. Evt. Sonos også......eller endnu mere optimalt - en åben API, så der let kan skrives plugins til Squeezebox, Sonos, XBMC, Plex og hvad folk ellers måtte have af medieafspillere.

Før der er understøttelse af egentlige musikanlæg som ovenstående, er Play reelt kun brugbart når man sidder ved computeren (eller har en iphone eller lign).

Omdømme 2

Tråden bliver lukket på fredag. Tak for input. Det giver et godt overblik over brug og ønsker til Play.

Keep up the good work

C

Jeg er klar over at det er sent jeg får skrevet.

Mit ønske skal være at det bliver muligt på PLAY på TDC TV at overføre en hel playliste bestående af egne udvalgte numre, til "spiller nu".

Det er ikke muligt i dag, man er nødt til at overføre nummer for nummer - jeg har fået oplyst at det er en kendt fejl - men det vil fremme oplevelse af TDC-play

/Per

Det ville også være lækkert med scrobbling til last.fm ligesom spotify har det Glad humørikon

Der er kun en ting jeg ønsker mig mest.

Og det er muligheder for at bruger TDC Play fra SONOS :-)

Hilsen

Det kunne også være rart at kunne lave playlister der rummer mere end 50 sange... :-)

To ønsker fra mig:

1. Sonos integration både på downloads og stream

2. Bedre mulighed for at lægge filerne på iphone (rettighedsproblemet på filerne)

Mvh

Kenneth.

Et ekstra ønske fra mig... mulighed for at bruge TDC Play på mobilen selvom min arbejdsgiver har valgt en anden teleudbyder...burde blive styret fra ens log-in og ikke blokeres fordi min arbejdsmobil er hos Cirque på TDC's net.

- support for tablet without using tdc sim card

- Solve problem that asks for new sing up whenver no coonection is available and people are in a foreign country (with no option ot subscribe due to roaming)

- Definitely support for sonos

- Being able for people in the family to use TDC Play - Current invitation link is broken

Omdømme 2

@mtsales

C

I think the bullet "Solve problem that asks for new sing up whenver no coonection is available and people are in a foreign country (with no option ot subscribe due to roaming)" was misunderstood.

Although I have a lot of offline content in my mobil phone (TDC subscription) and can play it while in Denmark and while I have a connection, very frequently (7 out of 10 times) when I have no connection available due to disabling data roaming while abroad, TDC Play asks me for a new subscription (the phone is the same). Since I have no connection available I cannot subscribe and listen to my offline content

Omdømme 2

Which phone do you have?

C

Galaxy SII

Omdømme 2

Thanx for reply. It have been tested in real offline mode, so it is worth trying to switch and block all mobile data before starting up the app when you are abroad to play the offline content. Otherwise I have seen a simple wifi acces can restart the app again if you lost the connection to TDC Play.

Kind regards

C

Thanks for the tip. When this happens I am usually in full offline mode or airplane mode

Best regards

Mario

PS - Is it realistic to count with Sonos support at some point?

Direkte streaming til SONOS - tak.

Extra vigtigt nu hvor SONOS har fjernet support for DRM

Sonos, tak.

Har ventet i 2 år nu, og leder efter en ny billig ISP - så må Play udskiftes med Spotify.

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints EivindG har modtaget fra andre medlemmer.

Jeg ønsker mig også Sonos-integration af TDC Play (ligesom Spotify og Wimp har allerede).

Det kunne være rart med en tilbagemelding fra TDC om det er noget der arbejdes på, eller om vi skal lade være med at håbe....

Bruger Spotify i dag, men TDC Play har faktisk nogen artister Spotify ikke har (det modsatte er dog sikkert også tilfælde). Og så ville det da ikke gøre noget at spare de 100 kr. pr. måned.

mvh

Eivind

Hej TDC,

Det vil være fantastisk hvis jeg kan bruge TDC Play til at spille musik på mit Sonos anlæg.

Venlig hilsen

N-B

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)