Ønsker TV2 News og National Geographic

Jeg vil godt h're om muligheden for at udvide TDC's store tv-pakke med TV2 News og National Geographic.

TV2 News indeholder ud over sine nyhedsudsendelser en række andre programmer, der giver både dybde og bredt info. I modsætning hertil er DR's Update-kanal blot en nyhedssløjfe. Ikke meget at komme efter her.

Og National Geographic er også mægtig interessant, også set i forhold til Discovery, der efter min mening er noget mere sensationspræget og indeholder en del platte og kedelige programmer.

8 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Pulvermos har modtaget fra andre medlemmer.

Enig. TV2 News kunne godt blive placeret i den store Home Trio pakke, da det er en kanal rigtig mange TDC kunder vil kunne bruge, men som dog ikke vil have hele Viasat-pakken med i købet.

ved noge om der er planer om at udvide famillie pakken

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints GTH har modtaget fra andre medlemmer.

Indholdet at TV Pakkerne vurderes og ændres som altid løbende. Eventuelle ændringer vil som tidligere blive udmeldt via de officielle kanaler, dvs. enten med brev eller på TDC's hjemmeside. Eventuelle ændringer i pakkeindhold vil derfor ikke blive annonceret i en tråd på Forum før det er officielt.

Mvh. Gitte

Håber at Home Trio pakken snart får tilføjet TV 2 News. Det er super godt nyhedskanal og den savner vi meget. Er der nogen der ved hvad skal vi gøre for at få TV 2 News uden at det koster en bondegår?

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Hapsen har modtaget fra andre medlemmer.

Ja for min skyld kunne man godt bytte alle de svenske og tyske kanaler for TV2 News i den store pakke Glad humørikon

Tv2 news er da med i Home Trio pakken!!!

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Hapsen har modtaget fra andre medlemmer.

Ved et simpelt  opslag vil du kunne se, at TV2 news er i Viasat pakken og ikke i trio.....suk :-)

Tak for opbakningen. TV 2 News skal være i Trio Pakken! Hvad gør vi for at få det ind?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)