Online backup af Homedisk

Tak for mange gode og brugbare oplysninger.

Online backup bliver ikke færdig på min Homedisk. Jeg har prøvet flere gange at "genopbygge databasen" men den kommer til samme sted (tror jeg) på 13,4 GB stopper festen. Jeg mangler en fejlmeddelelse der fortæller hvor problemet ligger.

Homedisken indeholder fortrinsvis mine billeder (små 60 GB) og det er vigtigt at man kan stole på at der findes en backup et sted. Måske at det blev gjort tydeliggjort at der er et problem, med sin backup.

1 Kommentar

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints thomasr har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Bendt,

Dejligt at du synes om TDC Forum, hvor I brugere kan hjælpe hinanden ved at dele erfaringer. Og med en backup, der "ikke bliver helt færdig" gør du det rigtige. Når det ikke virker, så vil jeg gerne have lov at kigge lidt nærmere på din installation.

Hvis du sender mig en privat meddelelse med information om hvilket telefonnummer dit abonnement er tilknyttet, og supplerer med information om hvor langt backuppen når i procent, så skal jeg hjælpe med at få afdækket og løst problemet. Og bagefter kan vi dele erfaringerne med Forumbrugerne.

Du sender en privat meddelelse ved at klikke på billedet under mit navn til venstre og derefter vælger "privat meddelelse" helt ude til højre.

mvh

Thomas - Produktansvarlig for HomeDisk

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)