om at oprette en mailboks

jeg har virkelig forsøgt, alt permanenten er næsten rettet ud af bare frustration. Lige meget hvad jeg gør ender jeg på "selvbetjening - opret mailboks" - det kører virkelig i ring og de ting som den siger jeg skal klikke under, de står der bare ikke.

jeg har så forsøgt at finde et sted hvor man kan kontakte tdc for at få hjælp - nul, det lykkedes heller ikke [i](

det er da bare ikke min dag i dag

så en gang opret mailboks for dummies -

1 Kommentar

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KPN1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej metkatrin

Du skal da have noget hjælp så du igen kan få styr på frisuren Meget glad humørikon

Når du nu er her på forum så ruller du op øverst på siden, her klikker du på "MIT TDC". Så vælger du selvbetjening og logger ind med dit TDC-login. Når du er inde i selvbetjening er du på forsiden der hedder: "TDC Selvbetjening - få styr på dit abonnement". I venstre side finder du nogle menupunkter, og her vælger du bredbånd. Så åbner en ny side der hedder: Bredbånd op til xx xxxx, her kan du så finde et punkt der hedder "Mailboks hos TDC"  - herfra kan du så oprette mailboks.

Prøv også dette link:  http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=25186#opret

Håber at dette kan hjælpe dig og få smilet frem hos dig igen.  Blinkende humørikon

Hilsen KPN

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P