Svar

Øge signalstyrke på Wi-Fi

Hej. Jeg har TDC WI-FI og har min router i stuen stående på toppen af et skab = tæt på loftet. På første sal lige ovr routeren er der fin signalstyrke - men blot 4-5 meter længere væk kan vi ikke fange det. Jeg har ændret indstillingen til 'n' og kanal hvor der stort set ikke er andre ting som kan forstyrre. Hvorledes kan det være rækkevidden stadig kun er et par meter, og mit egentlige spørgsmål er, om der findes en "gadget" hvormed man evt. kan "forlænge" rækkevidden evt. en router nr 2 man kan sætte op på første sal. På forhånd tak.

icon

Bedste svar af giweo 24 oktober 2011, 15:00

Den ska lige forbindes til dit SSID  (Det du kalder dit trådløse net) og så skal der indtastet en adgangskode ...

ps.  Husk at markere  "Løsning"

Se original

4 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints giweo har modtaget fra andre medlemmer.

Hej

Der er et stort marked inden for: wireless range extender

Fx. denne:  http://www.redcoon.dk/B126934-D-Link-DWL-G710_Access-Points-Repeaters?refId=pricerunner_dk

KANON.... og for en IT spasser som mig - er det så bare at købe den, sætte den i en stikkontakt og så spiller det - eller skal man være ingenør for at sætte det op ?

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints giweo har modtaget fra andre medlemmer.

Den ska lige forbindes til dit SSID  (Det du kalder dit trådløse net) og så skal der indtastet en adgangskode ...

ps.  Husk at markere  "Løsning"

jeg takker...

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)