Svar

Offline musik på TDC Play

Kære TDC.

Jeg har for nylig downloadet den "nye" Mit TDC app til min Samsung Galaxy S3. Jeg kan bare ikke helt få Offline playlisten til at fungere.

For det første kan jeg ikke gennemskue hvordan den lægger musik ind på Offline-listen. Det virker som om den bare tager nogle helt tilfædige sange jeg har hørt, og lægger dem ind.

For det andet så forsvinder de sange hurtigt igen fra Offline-listen. 

Jeg ville blive meget glad for at få det til at fungere, da jeg kører i bus i en time hver morgen, og har derfor brug for at kunne høre Offline musik

På forhånd tak.

Johanne

icon

Bedste svar af Ulf 28 august 2012, 10:50

Hej Johanne,

Lige et hurtigt svar: Appen gemmer de sange, som du allerede har afspillet til offline - og den rydder automatisk op i dem igen, så de ikke ligger og fylder. Det kunne dog godt lyde til, at den er lige lovligt glad for at rydde op.

Vi forsøger at samle al feedback til Mit TDC appen i denne tråd, for at have det samlet ét sted: /t5/TDC-Play/TDC-Play-og-Mit-TDC-app/td-p/92842

Kan jeg få jer til at lave jeres feedback derinde? (en copy-paste af din post er udmærket - det bliver for rodet herinde, hvis jeg begynder at smelte tråde sammen og efterlade en masse "tomme" tråde rundt omkring).

/Ulf

Se original

1 Kommentar

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Ulf har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Johanne,

Lige et hurtigt svar: Appen gemmer de sange, som du allerede har afspillet til offline - og den rydder automatisk op i dem igen, så de ikke ligger og fylder. Det kunne dog godt lyde til, at den er lige lovligt glad for at rydde op.

Vi forsøger at samle al feedback til Mit TDC appen i denne tråd, for at have det samlet ét sted: /t5/TDC-Play/TDC-Play-og-Mit-TDC-app/td-p/92842

Kan jeg få jer til at lave jeres feedback derinde? (en copy-paste af din post er udmærket - det bliver for rodet herinde, hvis jeg begynder at smelte tråde sammen og efterlade en masse "tomme" tråde rundt omkring).

/Ulf

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P