Offline mode med TDCPlay android app

Jeg har problemer med at bruge offline mode i TDCPlay android app'en. Jeg bruger min HTC Hero som musikafspiller når jeg er ude og rejse, og for at undgå store regninger holder jeg telefonen i Flight mode hele tiden.

Hver gang jeg er taget af sted har jeg sørger for at alle mine sange er blevet downloaded i App'en så jeg skulle kunne høre dem offline. Når jeg fra Danmark skifter til flight mode kan jeg stadig starte App'en og lytte til numrene, men efter ca. 24 timer i flightmode kan jeg pludselig ikke starte app'en mere fordi den vil registreres igen for at starte app'en. Jeg har ikke prøvet at registrere igen fra udlandet da jeg ikke har lyst til at betale de høje data takster fra udlandet. 

Så mit spørgsmål er om det er meningen at det skal fungerer sådan og om der så er en anden måde jeg kan bruge TDCPlay i udlandet 1-2 uger uden at skulle bruge data forbindelse?

1 Kommentar

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Chriz har modtaget fra andre medlemmer.

Hey danielsk

Du vil ikke kunne bruge app på roaming så du vil ikke kunne starte den op på udenlandsk netværk. Jeg har oplevet det samme og kan bekræfte at den fungerer fint med at blive genregistreret på udenlandsk wifi hvorefter den spiller upåklageligt igen. Jeg vil se på om vi kan lave en testcase her lokalt så vi kan se på dette i forbindelse med ny release.

Tak for din feedback

C

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)