Ødelagte filer på grund af import af TDC_MUSIK.

Til syneladende har Jeres sikkerheds politik M.V. forårsaget at min computer går ned jævnligt/mine IKONER

blinker min microsoftplayer fortæller mig at musiken ikke er betalt, m.v.

Disse forhold kan jeg ikke leve med( I har at holde Jer fra at ødelægge min computer TAK.

Jeg agter at aflyse alle aftaler med Jer i fremtiden.

Jeg har prøvet at ringe til Jer.

Jeres medarbejdere kan ikke gøre for at TDC  er så  ufattelig uproff. 

Mon ikke at lidt konkurrence ville være tiltrængt (monopol er ikke lige det Danskerne trænger til vel???).

Jeg går over til et udenlandsk selskab, så snart De arriverer.(et spørgsmål om tid , ikke??).

MVH Henrik

2 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Dibidut

Jeg er ked af, at du har bøvl med din computer.

TDC har ikke et generelt problem med, at dem som bruger TDC produkter, får ødelagt deres computer. Det ville ikke kunne fungere. Så ville der ikke være kunder som ville bruge TDC produkter.

Sagen er den, at TDC er afhængig af at din computer arbejder sammen med Microsoft Media Player. Der kan ind i mellem være behov for at opdatere sin Media player, af hensyn til digital rettigheds management. Du kan læse en meget mere om hvad du skal gøre her:

http://go.tdc.dk/xpejbb

Du skal evt. også være obs på denne besked, som kan komme på din computer, når du går ind på TDC play siden:

Playprompt.jpg

Når du klikker på den, kommer du ind på en microsoft side, hvor du skal opdatere din player:

sikkerhedsopdatering.jpg

Jeg vil faktisk give dig fuldstændig ret. Man skal ikke leve med, at ens computer bliver ødelagt.

Jeg ser frem til at høre, om det har hjulpet, med link og diverse opdateringer

Hilsen

Tak for Dit indlæg Patrick.

Desværre har jeg haft travlt de sidste mange lørdage & søndage med at geninstallerer ca.240GB

pogrammer (Se også tråd : Bredbånd, op til 20/2 Mbit) plus det løse.

Prof fessoren Maja, gjorde mig desuden, meget venligt opmærksom på at jeg ej havde skrevet til Dig.

Svaret på Dit spørgsmål er at jeg ganske simpelt ikke tør tage chancen igen.

Mvh

Henrik

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)