Svar

nyt problem

jeg har lige fået min htc tilbage efter den har været inde og blive men nu kan jeg kun tænde den hvor der er hvis skærm og der står htc hvad kan jeg så gøre ?

icon

Bedste svar af jytfin 22 juli 2011, 16:45

Det var da så lidt..

Jeg har fundet firmware/software der ligger på din desire.

Linket til siden er her: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=695667

du skal downloade denne RUU_Bravo_HTC_Europe_1.15.405.3_Radio_32.30.00.28U _4.05.00.11_release_121865.exe

Og jeg står gerne til rådighed for yderligere support hvis du får brug for det Glad humørikon

Lige en sidste bemærkning til dig.. det sidste link er den direkte vej til softwaren Glad humørikon

Se original

9 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jytfin har modtaget fra andre medlemmer.

Hej benjaminspiige.

Undskyld den lange ventetid på svar.

Hvor længe "hænger" den ved HTC billedet?

over en time 

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jytfin har modtaget fra andre medlemmer.

Det lyder lidt som en software installeringes fejl

og hvad gør jeg ved det !

Omdømme 2

Er det en HTC Wildfire du har?

Den mener jeg at jeg kan finde den seneste opdatering til.

Send mig gerne en privat besked dette gøres ved at klikke på mit navn så kan jeg hjælp dig den vej igennem Glad humørikon

Hvis det er du er frisk på det

nej der er htc desire 

jeg har 

Omdømme 2

kigger lige på sagen Glad humørikon

Så vender jeg straks tilbage Glad humørikon

oka takGlad humørikon

Omdømme 2

Det var da så lidt..

Jeg har fundet firmware/software der ligger på din desire.

Linket til siden er her: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=695667

du skal downloade denne RUU_Bravo_HTC_Europe_1.15.405.3_Radio_32.30.00.28U _4.05.00.11_release_121865.exe

Og jeg står gerne til rådighed for yderligere support hvis du får brug for det Glad humørikon

Lige en sidste bemærkning til dig.. det sidste link er den direkte vej til softwaren Glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)