Nyt password til tdc-mail (Webmail)

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KPN1 har modtaget fra andre medlemmer.

• Guide
  • 81 kommentarer
Nu synes jeg lige at jeg vil smide et spørgsmål ind her på forum.

Det undrer mig, at når flere forskellige brugere her på forum tilkendegiver at man har glemt sit pasword til mailserveren og samtidig oplyser at man stadigvæk har sit tdclogon, at man fra tdc's side oplyser at man skal henvende sig til kundeservice for at få tilsendt et nyt password til Mail, når men reelt har en mulighed for at gå ind på Mail med sit TDClogon og selv oprette et nyt password til Mail.

Det er måske mig der er forkert på den, men jeg vil da lige oplyse at jeg selv har gjort brug af denne mulighed, og muligheden som jeg ser det, er der stadigvæk. Lad os en gang for alle få klarlagt og bekræftet om det er en reel mulighed. 

Venlig hilsen  en flittig bruger af dette forum.

KPN

2 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej KPN

Nå, også alligevel  Glad humørikon

Men du har jo været her så længe, at du kan redigere  Blinkende humørikon

Hilsen

Patrick

Hej KPN

Selvom det er et gammelt indlæg som du har oprettet i en tråd, syntes jeg det er et genialt spørgsmål.

Patrick svarer med "NÅ, også alligevel."  Da Patrick tilsyneladende svarer i vest hvor du  spørger i øst, giver det ikke rigitg nogen mening.

Jeg vil godt komme med et klart svar: Ja - det kan man godt.

Log ind på MIT TDC > Mail > Indstillinger > Skift password til din mailboks...(opsætning)

Det må være en accepteret løsning, hva'?Blinkende humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P