Svar

Nyt password til tdc-mail (Webmail)

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KPN1 har modtaget fra andre medlemmer.

• Guide
  • 81 kommentarer
Jeg vil lige kaste et spørgsmål ind i denne gruppe på forum - og det samme spørgsmål har jeg stillet i gruppen "Bredbånd"

Det undrer mig, at når flere forskellige brugere her på forum tilkendegiver at man har glemt sit pasword til mailserveren og samtidig oplyser at man stadigvæk har sit tdclogon, at man fra tdc's side oplyser at man skal henvende sig til kundeservice for at få tilsendt et nyt password til Mail, når men reelt har en mulighed for at gå ind på Mail med sit TDClogon og selv oprette et nyt password til Mail.

Det er måske mig der er forkert på den, men jeg vil da lige oplyse at jeg selv har gjort brug af denne mulighed, og muligheden som jeg ser det, er der stadigvæk. Lad os en gang for alle få klarlagt og bekræftet om det er en reel mulighed. 

Venlig hilsen  en flittig bruger af dette forum.

KPN

icon

Bedste svar af Patrick11 12 oktober 2010, 06:51

Hej KPN

Meget reelt. Da jeg startede med at læse tænkte jeg "Åh Nej", ikke også KPN. Blev dog hurtig beroliget. Du starter med at skrive, at du vil lave et indlæg magen til et andet, i en ny gruppe. Det er heldigvis ikke det du gør  Glad humørikon

Men - du tager et emne op, som der også er diskutteret andet sted, men et nyt indlæg. Et godt et, ovenikøbet.

Vi er opmærksom på, at vi beder om at ringe ind. Er igang med at finde vejledningen til dette, sådan at det i de fleste tilfælde vil kunne ændre online. Men vi kan ikke give køb på sikkerheden, selvfølgelig. Hvis det handler om sikkerhed, vil vi hellere tale i telefon og have maksimum sikkerhed, fremfor den "nemme" løsning  Ligeglad humørikon

Vi vender tilbage. Tak for at du henleder opmærksomheden på dette.

Hilsen

Patrick

Se original

4 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej KPN

Meget reelt. Da jeg startede med at læse tænkte jeg "Åh Nej", ikke også KPN. Blev dog hurtig beroliget. Du starter med at skrive, at du vil lave et indlæg magen til et andet, i en ny gruppe. Det er heldigvis ikke det du gør  Glad humørikon

Men - du tager et emne op, som der også er diskutteret andet sted, men et nyt indlæg. Et godt et, ovenikøbet.

Vi er opmærksom på, at vi beder om at ringe ind. Er igang med at finde vejledningen til dette, sådan at det i de fleste tilfælde vil kunne ændre online. Men vi kan ikke give køb på sikkerheden, selvfølgelig. Hvis det handler om sikkerhed, vil vi hellere tale i telefon og have maksimum sikkerhed, fremfor den "nemme" løsning  Ligeglad humørikon

Vi vender tilbage. Tak for at du henleder opmærksomheden på dette.

Hilsen

Patrick

Omdømme 2

Hej Patrick

Tak for svaret - You don't Panic! - I don't Panic! Meget glad humørikon

Så skruer jeg ned for min undren  Blinkende humørikon

Hilsen KPN

Hej

Undskyld KPN Blinkende humørikon- men jeg skruer lige op for min undren ang. Patrick's indlæg.

TDC har oprettet muligheden for at brugeren kan gå ind og oprette et nyt pasword, men vil hellere tale i telefon med kunderne, for at opnå maksimun sikkerhed.

Min mening: Alle kunder har krav på maksimun sikkerhed, og hvis der er en brist omkring sikkerheden, bør den nemme løsning ikke være mulig.

Er der nogen der har et godt bud på i hvilke sitiationer det vil p.g.a sikkerhed, være hensigtmessig at ringe til TDC?

Omdømme 2

Jeg kan ikke se at det skulle være mindre sikkert selv at logge ind på sin webmail og vælge et nyt password til sin mailkonto.

Han siger faktisk, at hvis det handler om sikkerhed så skal man lade være med at logge ind på webmail hvis man vil opnå maksimun sikkerhed, men ringe til TDC. Det er noget sludder, det handler ikke om sikkerhed. jeg vil da bestemt ikke ringe til tdc når jeg skal læse mail, eller for den sags skyld hvis jeg har hehov for at skifte password, og så vil jeg da blæse på den sikkerhed, jeg abonnerer på sikkerhedspakken og det er nok for mig.

Jeg ved godt at det ikke er det Patrick siger eller mener, men det kunne godt se sådan ud. Blinkende humørikon

Tak for et rigtig godt spørgsmål MajaH, lad os bare få en debat omkring det hvis der er noget at debattere.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)