Svar

Nyt navn på forældet abonnement

Hej

Det har været en dejlig eftermiddag, med masser af flinke TDC-mennesker og en masse dejlig ventemusik.

Jeg havde et par spørgsmål om mobil, flytning og min regning - jeg fik ikke svar på mine spørgsmål, men jeg fik opsagt mit mobile bredbånd til kr. 99 og tegnet et nyt til kr. 49 - mærkværdigt at jeg skal ulejlige og bruge 46 minutter på simpel kundeservice - det skal da ske automatisk via en mail til mig; Hej kunde, vi har et godt tilbud til dig (nå nej, det var jo Larsens replik). 

Mit spørgsmål til TDC-erhverv (til hvem det aldrig lykkedes at kunne ringe på til på 80808022) var: Et tidligere kendt abonnement der hed MaxTalePro har ændret navn - men til hvad?

m.v.h.

Jørgen

icon

Bedste svar af J_rgenMoeslund 2 november 2010, 20:36

Hej "soknu123"

Tak

Det var da imponerende. Har du adgang til de hemmelige sider? Jeg kan følge dit link og kan selv læse, men indtil videre kan jeg ikke selv søge ind på den korrekte side.

Selv om jeg søger på MaxTalePro får jeg kun et (forkert) resultat.

Tak for hjælpen og slut herfra Glad humørikon

Se original

5 Kommentarer

Hej Glad humørikon

Af hvad jeg kan se eksistere det stadig ?

http://erhverv.tdc.dk/publish.php?id=16008

Hej "soknu123"

Tak

Det var da imponerende. Har du adgang til de hemmelige sider? Jeg kan følge dit link og kan selv læse, men indtil videre kan jeg ikke selv søge ind på den korrekte side.

Selv om jeg søger på MaxTalePro får jeg kun et (forkert) resultat.

Tak for hjælpen og slut herfra Glad humørikon

Anytime Glad humørikon

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints eris har modtaget fra andre medlemmer.

Hej JørgenMoeslund og Soknu123,

det er lidt pinligt, men den side Soknu123 har fundet frem til er forældet, for MaxTalePro sælges ikke længere. Men godt fundet, Soknu123, jeg ved der er folk som lige nu arbejder på at få siden fjernet Blinkende humørikon.

Hvis du har MaxTalePro beholder du abonnementet, og hvis du ikke ønsker at skifte, fortsætter produktet som nu. Hvis du ønsker at skifte, er du velkommen til at skifte til et af de nye produkter. Hvis du stadig er i binding kan du skifte til TDC Mobil MaxPro, TotalPro eller iTotalPro. Men man kan altså ikke købe MaxTalePro længere.

Se abonnementerne på http://esalg.tdc.dk/Abonnementer/mobile-subscriptions,default,sc.html

Mange hilsner

Erik Jon

Admin

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints HeinrichP har modtaget fra andre medlemmer.

Men hele siden er ikke fjernet endnu. - kun ved at trykke på "bestil"-knappen kan man se, siden er fjernes, men man kan stadigt se bestillingssiden.

Dette skal selvfølgeligt ikke være tilfældet, da der jo så bare er flere forvirrede eller vildledte kunder, der ringer og skriver ind.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)