Svar

Nyt Mobil abonnement den 30-3, en aprilsnar???

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

• bbs
  • Veteran
  • 190 kommentarer
Hej allesammen

Jeg kontaktede regningsservice den 30-3 for at høre om den nye prisstigning der kommer 1 maj ( 19kr pr. mobil), den søde dame sagde, at med det vi havde hos TDC, kunne jeg ændre mit abonnemet til 2 timers gratis tale + 1 time fordi vi har alt hos TDC, og så ringe gratis til alle mobilnumre, ikke kun TDC numre, fint sagde jeg det gør vi , idet vore datter og svigersøn har opsagt deres fastnet, jeg kunne så se fordelen i at have 2x 3 timer om måneden at gøre godt med, vi bor i Sønderjylland og de bor i Esbjerg, så vi ses ikke så tit. Jeg spurgte hvornår det trådte i kraft, og fik beskeden, at det gjorde det samme dag!!![i]

Nu kommer det jeg vil frem til, ringede til min datter den 31-3 og fik lov til at betale for de første 24 minutter og de sidste 10 minutter var gratis, jeg tænkte HVAD har TDC lige gang i, jo såmænd,  jeg skulle først have ringet den første april, idet TDC kører deres regninger fra den 1 til den 1, ja men som kunde kan jeg da ikke vide, at jeg var inde i en "gammel "regningsperiode.[i]

Så konklusionen må være, bestil ALDRIG nyt abonnement før den 1 i en ny måned.

Jeg kan ikke se det står skrevet nogle steder , det med regningperioden, hvis andre kan finde oplysninger omkring dette, hører jeg gerne fra jer.

Jeg har nu fået beløbet slettet på  min regning, da jeg var blevet fejlinformeret.[i]

hilsen Bente

icon

Bedste svar af bbs 3 april 2012, 15:58

Hej igen

Jeg fik et lille hint i en PM , at tonen måske var lidt hård i dette indlæg, det var ikke meningen, så jeg undskylder. Jeg er og bliver en glad og tilfrds TDC kunde, ingen tvivl om det.Meget glad humørikon

Mit problem blev løst på bedste vis, så jeg har ingen grund til at lange ud efter TDC.Meget glad humørikon

hilsen Bente

Se original

3 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej igen

Jeg fik et lille hint i en PM , at tonen måske var lidt hård i dette indlæg, det var ikke meningen, så jeg undskylder. Jeg er og bliver en glad og tilfrds TDC kunde, ingen tvivl om det.Meget glad humørikon

Mit problem blev løst på bedste vis, så jeg har ingen grund til at lange ud efter TDC.Meget glad humørikon

hilsen Bente

Hej Bente.

Hård tone??? Hvor Overrasket humørikon

Fint du gør opmærsom på hvornår der skrives regninger ud, så andre kunder er opmærksom på det!Glad humørikon

Du fik da mig gjort opmærksom på nogle datoer.

Jeg kiggede lige på min sidste regning, som skal betales senest den 30/4-12.

Jeg har mobilabonnement, som indtil nu har været gratis, men på den nye regning står der pludselig :

Abonnement for 1/5-30/6-12 på 38,- kr.

Ringede til TDC for at høre hvad det var for noget, og fik at vide at jeg havde fået besked i et brev, at abonnementet vil koste 19 kr. pr måned. Jeg har så bare ikke fået noget brev ang. dette, hvilket jeg også fik fortalt den medarbejder jeg talte med. Hun ville så sende mig dette brev - det var i mandags, og jeg har endnu ikke modtaget noget fra TDC.

I stedet har jeg valgt TDC Click (hvor jeg tanker op på nettet) og har så ikke noget abonnement.

Der er meget dårlige masteforhold her hvor jeg bor, og jeg taler jævnligt med TDC om dette - de ved udmærket hvad problemet er, men vil IKKE gøre noget ved det.

Jeg har været nødt til at ha' fastnet for at komme i kontakt med omverdenen, og så vil jeg ikke påduttes en ekstra udgift (ved godt det er småpenge).

Straks jeg lavede om til TDC Click var mit forbrug på mit mobilnr. væk.

Nu venter jeg så bare på mit nye Sim-kort, og er spændt på hvornår det dukker op.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)