Nyheder JP i mit tdc.

• Deltager
  • 0 kommentarer
Hvorfor bruger JP ikke æ-ø-å i deres nyheder på mit TDC, det er lidt svært at læse avisen . Faktisk irriterende med venlig hilsen bjfood

6 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej sony31

Det forstår jeg ikke, var inde og tjekke og hos mig virker det fint med æ ø å , jeg bruger selv Internet Explorer , så  spørgsmålet er hvilken internet browser du bruger, hvis vores dygtige IT nørderBlinkende humørikon får det at vide, kan de sikkert hjælpe dig, det er måske der fejlen er.

hilsen Bente

Jeg tror sony31 mener mit tdc på hometrio altså tv for der har jeg den samme fejl og der bruger vi altså ikke  

browser Bente 

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Michael

Ups det var jeg ikke lige klar over, jeg bruger næsten aldrig Mit TDC på TV'et, så det vidste jeg ikke.Humørikon flov Og nej der bruger man jo ikke browser. Blinkende humørikon

hilsen Bente

ps. forresten mærkeligt at æ ø og å er anderledes på Mit TDC på fjernsynet.Overrasket humørikon

Jeg er helt enig Bente men det sjove er hvis man går på Berlingske så har jeg ingen problemer det er kun på JP mig bekendt

Hej Bente og Michael....

ja det drejer sig om mit tdc på hometrio, og Michael har ret. det er kun i JP, i Berlingske er der ingen problemer. Det er opstået indenfor den sidste månedstid. Og det gør faktisk at det er irriterende at læse

nyhederne.

Og det sjove er det opstår først indeni teksten, ikke i overskrifterne.

Hilsen sony31

Hej sony31 

jeg har har haft problemet et stykke tid og det er rigtig irriterende derfor gider jeg heller ikke læse nyder via mit tdc men jeg håber de får det fikset det må jo være tdc der har en fejl

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)