Nyheder

Nu ser det ud som om nyhedslinkene er forsvundet fra TDC siden - jeg vil lige se om det skulle være en fejl, men såfremt det viser sig at være en pernament løsning, er mit sidste argument for at have TDC som startside forsvundet. Sidst var det vejrudsigten, og nu altså nyhederne. Og det ser ud som om det blot er for at gøre endnu mere plads til larmende reklamer. Nå som sagt vil jeg lige se tiden an et par dage, men ellers er det slut.

24 Kommentarer

Hej

Hvilken browser bruger du?

I min IE9 benytter jeg mig af Favoritlinien. I den har jeg alle de startsider som jeg syns er interesant og de kommer lynhurtigt frem når jeg klikke på dem. 

Min hjemmeside, Min youtubekanal, http://www.klart.se/, DMI, FB, TDC, Yousee WEB TV, og fem mapper med hvert sit indhold.

Hvis ikke Din favoritlinie er fremme, kan du højreklikke øverst i dit vindue i blåt område ved adresselinnien. På gardinet burde der stå "vis favoritlinie".

Vi taler vist forbi hinanden.

Problemet jeg omtaler er at på TDC hjemmesiden - har der hidtil været diverse nyhedslink - dem har TDC åbenbart fjernet til fordel for endnu flere reklamer. Jeg var interesseret i at vide om det var permanent eller om det måske kun var midlertidigt.

Problemet er der uanset hvilken browser jeg anvender.

Ja skide irriterende kan heller ikke finde nyhederne/links til nyheder 

Jeg har tidligere betragtet tdc's side som en "portal", med adgang til de fleste af mine adgangs interesser. Nu er nyhederne eller som TDC pludselig kalder det "netavisen" også fjernet. sammen med link til hastighedstest (vigtig når TDC kun kan yde 1mb) og driftsinformation gemt langt væk.

Siden fremstår nu mere spm en tdc reklame, kunne jeg vælge ville jeg forbinde til den gamle side, men den bliver nok ikke mere vedligeholdt.

Ud over en dårlig, ikke opdateret forbindelse skal servicen nu også forringes på hjemmesiden. før har RDC's side været min startside, nu er den kun e'n reklameside blandt mange. Så er der lidt problemløsning som jeg sevfølgelig vil besøge så længe jeg stadig er kunde hos TDC.

Hvorfor overhovedet skrive noget.

Vi bliver alligevel skidt på, ikke af duer, men af ...TDC...vi er jo kun kunder.

Til stor irritation har jeg lige opdaget, at nyhederne er forsvundet fra Mit-tdc og er parat, som Kristensen er, til at finde en anden startside, hvis de ikke kommer tilbage. 

Hvor er de forøvrigt blevet af i den nye udformning?

Hilsen Birthe 

kristensen skrev:

Nu ser det ud som om nyhedslinkene er forsvundet fra TDC siden - jeg vil lige se om det skulle være en fejl, men såfremt det viser sig at være en pernament løsning, er mit sidste argument for at have TDC som startside forsvundet. Sidst var det vejrudsigten, og nu altså nyhederne. Og det ser ud som om det blot er for at gøre endnu mere plads til larmende reklamer. Nå som sagt vil jeg lige se tiden an et par dage, men ellers er det slut.

- ja det er også for mit vedkommende - nyhederne, der får mig til at vælge TDC forsiden. Jeg kan ikke bruge den nye forside. Har forgæves forsøgt at lede efter nyhederne i dag - og giver snart op. Må jo så finde en anden startside, der passer til mit behov. Jeg kan altså ikke bruge al den musik til noget. Hilsen freelance.

Nu har jeg fundet en startside der passer mig bedre - ihvertfald som senior - jeg ved jo ikke med jer andre :-)

http://septembernet.dk/

Så nu bruger jeg kun TDC siden hvis jeg skal ind og lave noget service.

Og i har ret - vi er jo kun kunder, så hvorfor bekymre sig om os.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej kristensen

Fed side, den har jeg fluks føjet til favoritter.Meget glad humørikon

hilsen Bente

- tusind tak - her er da en startside med mange muligheder - for en senior som mig. Så den gir jeg en chance. Hilsen Hanne

Hej. Der er også denne her www.ni.dk/aviser/

Omdømme 3

Hej Frank

Hold da op, det er ski også en fantastisk god side.Humørikon griner højt

Mange tak for det LINK.Blinkende humørikon

hilsen Bente

ps. føjede den lige til favoritter, så kan jeg nærlæse de seneste nyheder.Meget glad humørikon

Hej Så kom nyhedslinket sørme lige pludseligt igen. sjovt ikke??? 

Omdømme 3

Hej Frank

Hvilken side finder du nyheder på??? hjælp panik jeg kan med min bedste vilje ikke finde det???

Gider du smide et link ind, så ville jeg da blive vældig glad.Meget glad humørikon

hilsen Bente

Hej. Log ind på mit.tdc.dk ,klik mere, klik nyhedsbreve (hvis jeg nu husker ret) så står der nyheder hvor det stod før.Bær over med mig hvis det ikke er helt korrekt.

Omdømme 3

Hej Frank

Aha, det er godt nok en lang omvej, for at læse nyheder, hvorfor fa...... kan de ikke bare lave et direkte link på deres nye forside, ja jeg spørger bare, hvor svært kan det være?? for TDCHumørikon frustreret

hilsen Bente

ps. så vil jeg hellere læse nyheder på den side du smed ind.Humørikon griner højt der er omvejen ikke så stor.Meget glad humørikon den er direkte

En lille rettelse, det er ikke nødvendigt at logge ind på mit.tdc.dk , det gør det lidt lettere.

Omdømme 3

he he Frank det vidste jeg godt.Humørikon med tunge

Blinkende humørikon

Ja jeg må blot gentage at det ikke er min aldersgruppe (senior) TDC interesserer sig for - først forsvandt vejrudsigten - nu er det så nyheds link - kan der mon snart blive plads til flere reklamer for alt det udenoms som TDC gerne vil sælge. Nå men heldigvis er det jo frivilligt at være kunde :-)

Hej. Kan du ikke bruge mit svar til bbs, der står jo hvordan du finder nyhederne igen. MVH Frank

Hej Frank. Jo jeg kan såmænd godt bruge svaret. Men der er også noget principielt i spørgsmålet.

Jeg synes fx ikke det er rimeligt at man som kunde til stadighed bliver nedprioriteret til fordel for alverdens reklamebras - i forvejen betaler vi langt mere hos TDC end andre steder man lukrerer på at der er mange kunder der bliver - af gammel vane ligesom jeg selv. Jeg ved jo godt jeg bare kan søge på google eller andet efter diverse aviser og nyheder - men det var nu meget bekvemt at de var lige der på ens startside.

Sig mig bliver der "luget ud" i disse inlæg. Jeg synes at jeg har flere der ikke er synlige eller er jeg kommet til at sende dem alle til Bente.

???

CES skrev:
Sig mig bliver der "luget ud" i disse inlæg. Jeg synes at jeg har flere der ikke er synlige eller er jeg kommet til at sende dem alle til Bente.

???

Hej

Nej det gør der ikke!

Du har skrevet i to forskælige tråde.

/t5/user/viewprofilepage/user-id/33805

Mange tak Maja !

Den tager jeg til mig, undskyld !!

Venlig hilsen

CE

Besvar

• :D
    • :?