Nyeste lejefilm

Hvordan kan jeg finde de nyeste lejefilm uden at skulle bladre gennem gamle gratis film? Det er meget irriterende og uoverskueligt, når man gerne vil leje en film.

5 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Electronic har modtaget fra andre medlemmer.

Hej thunder99,

Under "aktuelle" får du mange af de nyeste tilføjede film. Ellers kan du leje den via din PC, hvor du kan se nyeste tilføjede, også kan du se den på dit TV, ved at trykke på den blå "D"-tast -> Gå i Film -> Gå under fanebladet "Lejede film & serier"

På TDC Play på computer(play.tdc.dk), så går du ind under; Film -> Aktuelle film -> Går ud i sorteringsværktøjet til højre og sætter dem i orden efter "nyeste".

På TDC app. er der ikke den mulighed- der er ingen aktuelle film, eller menu at vælge nyeste fra. Og følger jeg play.tdc.dk bliver jeg henvist til app'en.
Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Electronic har modtaget fra andre medlemmer.

Nååår, det er appen du sidder med? Det skal du da skrive Glad humørikon

Du kan ikke leje film via TDC Play-app. Der kan du kun se film og serier, hvis du har noget abonnement der giver der adgang til Film & Serie-pakken.
Nu sidder jeg ved mit tv med min TDC box, hvor jeg har samme problem med oversigten under film. Hvor er det jeg kan finde nyeste lejefilm der??
Omdømme 2

På TDC TV, er det nærmeste du kommer "nyeste tilføjede", sektionen der hedder "Aktuelle film".

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)