Nye udgivelser

Umiddelbart er jeg ikke imponeret af den nye TDC-Play.

Hvorfor er der kun nogle ganske få udgivelser under nye udgivelser.

I den gamle version kunne man se alle nyheder. Tilsyneladende ikke i den nye version.

Eller er de gemt et eller andet sted.

Og download-delen fungerer kun i sjældne tilfælde.

Er der tale om en meget tidlig beta-version, hvor brugerne skal opdage fejl og mangler ?

Lad os få den tidligere version tilbage indtil den nye er fuldstændig gennemtestet !

5 Kommentarer

@Henrik52

Meget enig. Jeg er heller ikke - umiddelbart - imponeret af den nye TDC-play.

Overskuelighed:

I den 'gamle version' var det både forhåndvis let tilgængelig og overskueligt at kunne finde nye udgivelser.

Nyheder er altså nyheder - og ærligt så er jeg ret ligeglad med andre brugers playlister. Der burde være mulighed - selv - at tilvælge nyheder, samt hvilke slags. Som det er nu, er det jo umuligt at danne et overblik. 

Nyheder:

F.eks. er der d.d. (25/3-13) udkommer nyt album med Depeche Mode, men det er ikke til at fremsøge. Jeg har en formodning om, at TDC-Play ikke har samme rettigheder til musikken som tidligere ?  Og derfor kører de mere på brugerens playlister, for så er det mest main-stream der bliver gengivet.

Kære TDC - I kommer med en udmelding om, at nu skal alt musik være gratis for kunden - og ikke som tidligere at enkelte titler/album kan downloades mod betaling, men hvis denne 'gratis' gør at der er titler/album der ej er mulig at erhverve via TDC, så er dette ikke løsningen. Jeg købte gerne tidligere via TDC, såfremt at rettigheden som kunde ej var tilstede, men nu har TDC fjernet denne mulighed.

Kan TDC oplyse om, at nye udgivelser ikke altid kan påregbnes at kunne fremsøges via TDC-Play. f.eks. Depeche Mode !!! Og som Henrik spørger om, "Er nyhederne gemt af vejen".... så læg venligst et link.

... Eller endnu bedre - gå tilbage til tidligere version af TDC-Play.... Det er en ommer.... ROLL BACK....

Download:

Knap (pil) for download virker heller ikke for optimalt. Det her er jo umuligt !

Afspille direkte på sitet:

Ved afspilning af et helt album er pauser mellem sange vildt lange...  Som om at sangene efter hver afspilning lige skal fremsøge igen... buffer meget lang... Virker ikke optimalt...

BETA-version:

.... Fint med ny version, men så kør den som test-version sideløbende med den gamle, så brugerne selv kan vælge, samt komme med input til den nye BETA-version.... ROLL BACK....

Ønsker:

Lidt uden for emnet... Men hvor ville det være lækkert om TDC-PLAY kunne være en del af SONOS... så man ikke også skal benytte de andre f.eks. SPOTIFY osv...

TDC - kom nu med i front !!!

Hej sodern

Der er faktisk en tråd der omhandler Den nye TDC Play, og jeg ved at tdc følger meget med i den tråd og da du har skrevet om de problemer du oplever, har jeg sat et link i den tråd og hertil.

Håber det er i orden Glad humørikon

Du kan finde linket jeg har sat her

/t5/TDC-Play/Det-nye-TDC-Play/m-p/111030#M4848

Længere nede i denne tråd, kan læses hvorfor jeg har slettet mit indlæg i den tråd jeg har henvist til.

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints BH81 har modtaget fra andre medlemmer.

MajaH skrev:
Hej sodern

Der er faktisk en tråd der omhandler Den nye TDC Play, og jeg ved at tdc følger meget med i den tråd og da du har skrevet om de problemer du oplever,

og hvad med de problemer som mobiludgaven er sat over for? Det er meget forvirrende at den samme tråd både skal omhandle webugaven, IOS og Android og hvad der ellers er af platforma.. Det må da give kæmpe udfordringer for dem der skal rette fejl og mangler at de overhovedet ved hvad de fejlsøger på...

Brug "bibzoom", bibliotekets musik side. Der kan man hente Depeche Mode's nyeste udgivelse.   TDC's nye udgave af PLAY er jo virkelig noget L.., må være lavet af amatører.

BH81 skrev:

og hvad med de problemer som mobiludgaven er sat over for? Det er meget forvirrende at den samme tråd både skal omhandle webugaven, IOS og Android og hvad der ellers er af platforma.. Det må da give kæmpe udfordringer for dem der skal rette fejl og mangler at de overhovedet ved hvad de fejlsøger på...

Hej BH81

Det må du undskylde.

Jeg bruger ikke selv nogen af de ny play og troede faktisk at det var en god ide at henvise til dennne tråd. Jeg har derfor slettet mit indlæg i tråden, oprettet af Ulf. Trist humørikon

Hej sodern

Jeg kan se du har kopieret din fine observation ind i Ulfe's tråd. Hvis det er forkert at jeg har fået dig til det, beklager jeg. Trist humørikon 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)