Svar

Nye TDC Play virker ikke i Chrome eller Firefox

Kære TDC

Flot ny TDC play men med plads til MANGE forbedringer.

Jeg kan fx ikke længere anvende Google Chrome og Mozilla Firefox.

Begge browsere er opdaterede, men den står bare og looper ved den blå startside.

Det er i den grad ikke optimalt! Og ikke tilfredsstillende slet ikke at kunne tilgå TDC Play fra disse meget udbrede browsere

Det virker pt i IE10.

Jeg forventer at laver løsninger som kan kører i flere browsere, og beder for jeres Macbrugere at det virker for dem. For Microsoft har fx. stoppet med at udvikle IE til MAC så det er desuden et stærkt argument for at udvikle siderne til at kører optimalt i andre browsere.

icon

Bedste svar af Ulf 22 marts 2013, 10:06

Jeg får netop at vide, at det kan skyldes en javascript-fejl, og at det skulle kunne afhjælpes ved at slette cookies + midlertidige internetfiler.

I må meget gerne melde tilbage, om det skulle hjælpe!

/Ulf

Se original

7 Kommentarer

Uf hvor at jeg kan give dig ret.

Det er dog sørgeligt - måske endda SØRGELIGT - at et så stort firma som TDC - end ikke evner og teste deres system i andre browsere end den der er pre-installeret på de leverede maskiner.

En ting er at man har sluppet den nye version - hov, hvad er der sket, for betaen virkede jo i Firefox - men end ikk teste den i andre browsere end IE.... ja, jeg siger ikke ret meget mere.

Det bliver jo endnu mere horribelt, når man tænker på at TDC selv sælger produkter der ikke indeholder IE (tablets i android familien), og her reklamerer man med at man har _fuld_ adgang til TDC play - ja via deres app, men bare ikke browseren der er indbygget i disse tablets.....

Det må vist være det man kalder en ommer - eller lad os få det gode gamle interface igen !!

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Ulf har modtaget fra andre medlemmer.

Hej begge,

Play kører upåklageligt i både Chrome, Firefox, IE og Safari på hhv. min arbejds-PC og min Mac derhjemme, og generelt har vi her på kontoret desværre svært ved at genskabe den fejl, I beskriver.

I må begge meget gerne poste lidt mere angående hvilket styresystem I benytter, hvilken version af Chrome /Firefox I benytter.

/Ulf

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Ulf har modtaget fra andre medlemmer.

Jeg får netop at vide, at det kan skyldes en javascript-fejl, og at det skulle kunne afhjælpes ved at slette cookies + midlertidige internetfiler.

I må meget gerne melde tilbage, om det skulle hjælpe!

/Ulf

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints carlon har modtaget fra andre medlemmer.

Dit forslag virker ikke.

Hilsen

Carlon

Hej Ulf

Tak for svaret. Det afhjalp problemet på i mine to browsere at slette cookies og de midlertidige internetfiler. Så det virker nu for mig :-)

Dejligt....

Som bemærkning er det også vigtigt at have fokus på diverse tilføjelser i browserne som tillader blokkering af cookies og afvikling af javascript. Jeg benytter selv "Ghostery" til Chrome og den blokkere tiltilder java som forhindre hjemmeside i af virker. Så i kan måske skrive en generel vejledning til folk om dette. Blot en tanke

Play kører ikke upåklagelig på Windows Firefox, hvor jeg har prøvet tre forskellige opsætninger med samme resultat, og hvor problemmet er, at jeg ikke kan bestemme hvorfra nummeret skal afspilles. Hver gang jeg klikker på baren i afspilleren, starter musikken forfra.

Desuden har jeg fundet ud af, at det er vigtig at man ikke blokerer flash på siden, da man så ikke kan afspille nogen numre til trods for at afspiller boksen popper op, men musikken starter bare ikke!

Stadig særdeles utilfreds med den nye brugerflade, og håber TDC snart skotter den.

Hej!

Jeg har samme problem med Chrome. Jeg har en stationær PC med XP og en bærbar med windows 7.

på XP'eren kan jeg logge ind på TDC play, men uanset hvilket album jeg klikker på, sker der ingenting. Jeg har slettet cookies og og browserdata. Jeg har geninstalleret Chrome uden held.

På Windows 7 kan jeg udfylde logind felterne, men når jeg klikker på log ind sker der intet. også her har jeg slettet cookies ryddet browserdata og haft geninstalleret chrome.

På min arbejdspc med windows 7 og Chrome er der ingen problemer... Chefen er vist bare ikke specielt glad for at jeg leger med musik i arbejdstiden

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)